Przejdź do treści
Tło nagłówka
SportMarketing.pl

Newsletter

Zapisz się na nasz newsletter, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i analizami w marketingu sportowym.

Dziękujemy za zapisanie się do newslettera!

Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Wszystkie artykuły Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wszystkie artykuły Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Media
Sponsoring sportu
Finanse
Wywiady
Rankingi
Cykle
Kobiety | Sport | Biznes
Rzecznicy Prasowi
Sport i Pieniądze
Zawód: Dziennikarz Sportowy
Eventy
Ogłoszenia
Wolontariat
Praca
Marketing
Marketing Nowe logo Feyenoordu jest łudząco podobne do… dotychczasowego
23.07.2024 13:41

Nowe logo Feyenoordu jest łudząco podobne do… dotychczasowego

Feyenoord Rotterdam dokonał zmian w klubowym logo, które wzbudziły zainteresowanie piłkarskich kibiców, ponieważ na pierwszy rzut oka nie zmieniło się nic. Trzeba jednak uważnie się przyjrzeć, by dostrzec pewne modyfikacje.

Bartłomiej Najtkowski
Udostępnij
Nowe logo Feyenoordu jest łudząco podobne do… dotychczasowego

Popatrzmy na porównanie.

pic.twitter.com/7Y2K74rf1n

— Out Of Context Football (@nocontextfooty) July 22, 2024

Istota zmian

„Feyenoord Polska” tłumaczy na portalu X, na czym polegają zmiany: dokładniejsze dopasowanie odstępów między literami w słowach „Feyenoord” i „Rotterdam” – jaśniejszy odcień czerwieni na lewej połowie herbu – umieszczenie charakterystycznego „F” dokładnie na środku – usunięcie złotej linii podziału między czerwienią a bielą.

Dużo mówi się o tym, że w nowy herb, to tak naprawdę stary herb. Tymczasem doszło do czterech kosmetycznych zmian.
👉- dokładniejsze dopasowanie odstępów między literami w słowach "Feyenoord" i "Rotterdam"
👉- jaśniejszy odcień czerwieni na lewej połowie herbu
👉- umieszczenie…

— 𝐅𝐞𝐲𝐞𝐧𝐨𝐨𝐫𝐝 𝐏𝐨𝐥𝐬𝐤𝐚 🇵🇱 (@Feyenoord24) July 22, 2024

A zatem trzeba przyznać, że trochę się jednak zmieniło… Przy czym należy dodać, że są to rzeczywiście drobiazgi, absolutne detale.

fot. X

eredivisie Feyenoord Rotterdam holandia logo pilka.nozna
Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Więcej Marketing

Ze świata

LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem

Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem. Redakcja Sport Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Górnik Zabrze kultywuje barbórkowe tradycje
Z kraju Górnik Zabrze kultywuje barbórkowe tradycje Redakcja Sport Marketing
Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej
Ze świata Gwiazdorska obsada losowania mistrzostw świata w piłce nożnej Redakcja Sport Marketing
Angelika Głuszek, Digital Marketing Manager & Social Media Coordinator w Ekstraklasa SA
Wywiady Ekstraklasa jest jak świetny serial. Co sezon emocje, barwni bohaterowie i zaskakujące zwroty akcji Joachim Stelmach
Bilans Sportu – cykl Łukasza Strzeleckiego
Bilans Sportu | Łukasz Strzelecki Bilans Sportu | Łukasz Strzelecki #5. Jak naprawdę rozwijała się infrastruktura sportowa w Polsce w latach 2024–2025? Łukasz Strzelecki
SportMarketing.pl

Mapa strony

Ogłoszenia

SportMarketing

Autorzy

Interplay Futbol News Zzapołowy Gramgrubo.pl

Polityka Prywatności
Polityka Cookies
Kontakt

2025 © Sport Marketing. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}