Nieudany eksperyment Stali Mielec z AI
Stal Mielec przygotowała w mediach społecznościowych grafikę, która ma promować zakład mięsny Dobrowolscy. Sęk w tym, że taka zabawa nie przypadła do gustu kibicom.
Popatrzmy na nietypową reklamę zamieszczoną na portalu X przez klub z Mielca.
[Reklama]
Rusza nowy sezon! Jeszcze więcej emocji i jeszcze więcej dobrego smaku!🫶
Dobrowolscy zapraszają do ponownego kibicowania ze smakiem.
🤍💙 pic.twitter.com/AMorf1zGhl— FKS Stal Mielec (@FksStalMielec) July 22, 2024
Kibice nie pozostawili suchej nitki na pomysłodawcach. „Ze smakiem można było zapłacić jakiemuś początkującemu grafikowi zamiast używać AI” – ironizuje jeden z fanów. „Was nie stać na grafika, że używacie lekko podrasowanego AI?” – zastanawia się kolejny użytkownik. Rzeczywiście, pomysł chyba nie wypalił…
fot. Stal Mielec/MOSiR Mielec
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.