Mecz o honor Polaków na Euro 2024 z najmniejszą widownią
Ostatni mecz reprezentacji Polski na mistrzostwach Europy rozegrany na Signal Iduna Park w Dortmundzie nie zanotował rekordowego wyniku oglądalności. Kibice jednak i tak licznie zobaczyli spotkanie, w którym przeciwnikiem biało-czerwonych była reprezentacja Francji, aktualnie druga drużyna w rankingu FIFA.

Według danych przedstawionych przez TVP pożegnalny mecz polskiej kadry na Euro 2024 w Niemczech w TVP 1 obejrzało 7 mln widzów. W szczytowym momencie spotkanie oglądało 7,5 mln. W internecie – na stronie TVP Sport, TVP VOD, TVP GO mecz zgromadził w sumie 1,4 mln odtworzeń. Udział w transmisji wyniósł 54,9 %.
Pomimo tego, że Polska straciła już przed meczem szansę na wyjście z grupy, starcie z Trójkolorowymi było w czwartek 25 czerwca najchętniej oglądanym programem TVP.
Udane spotkanie na koniec #EURo2024. Reprezentacja Polski po dobrym meczu zremisowała z Francją 1:1. #FRAPOL pic.twitter.com/pZS271CPLV
— tvp.info 🇵🇱 (@tvp_info) June 25, 2024
fot. Łączy nas Piłka (X)

Jakub J
Więcej Marketing
Bilety na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata za 4 dolary. Desperacja FIFA
Najnowsze próby FIFA, mające na celu wypełnienie Hard Rock Stadium na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata, pomiędzy Interem Miami a egipską drużyną Al-Ahly obejmują oferowanie studentom z lokalnej uczelni pojedynczego biletu za 20 dolarów, z obietnicą otrzymania do czterech bezpłatnych wejściówek.



![Krzysztof Gońka: Kort do padla w centrum Warszawy to strzał w dziesiątkę [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/padel-1-768x512.jpg)