David Trezeguet został ambasadorem zondacrypto
Rozpoczął się event „Top Marques Monaco”, na którym gości znakomity piłkarz sprzed lat – David Trezeguet. Jeden z najlepszych napastników swojego pokolenia, z karierą naznaczoną licznymi golami (w tym złotym golem w finale EURO 2000) i trofeami na koncie, jest gościem specjalnym wydarzenia. zondacrypto działa aktywnie w futbolu Przemysław Kral, CEO zondacrypto, ogłosił, że David […]

Rozpoczął się event „Top Marques Monaco”, na którym gości znakomity piłkarz sprzed lat – David Trezeguet. Jeden z najlepszych napastników swojego pokolenia, z karierą naznaczoną licznymi golami (w tym złotym golem w finale EURO 2000) i trofeami na koncie, jest gościem specjalnym wydarzenia.
zondacrypto działa aktywnie w futbolu
Przemysław Kral, CEO zondacrypto, ogłosił, że David Trezeguet został ambasadorem firmy na Top Marques. Ma reprezentować ten podmiot z branży kryptowalut przez trzy dni trwania wydarzenia. zondacrypto w ostatnim czasie stawia mocno na piłkę nożną. Współpracuje na polskim rynku z mistrzem kraju z sezonu 2022/2023, Rakowem Częstochowa, natomiast w wymiarze globalnym – z Juventusem.
David Trezeguet 🇫🇷 pic.twitter.com/uZufobexns
— 90s Football (@90sfootball) September 8, 2021
Sylwetka Davida Trezeguet
Trzeguet był w przeszłości reprezentantem Francji argentyńskiego pochodzenia. Po wyjeździe z Argentyny trafił do AS Monaco. W drużynie z księstwa stworzył w ataku znakomity duet z Thierrym Henrym, z czasem obaj snajperzy stanowili o sile francuskiej kadry. W 2000 roku przeszedł do Juventusu, w którym spędził dekadę. W Turynie współpracował na boisku z powodzeniem z Alessandro Del Piero. Trzykrotnie zdobywał scudetto i wystąpił w przegranym finale Ligi Mistrzów z Milanem w 2003 roku. Miał wtedy pecha, bo zmarnował rzut karny. 28 sierpnia 2010 roku za porozumieniem stron rozwiązał kontrakt ze Starą Damą.
fot. Przemysław Kral Linkedin

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Bilety na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata za 4 dolary. Desperacja FIFA
Najnowsze próby FIFA, mające na celu wypełnienie Hard Rock Stadium na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata, pomiędzy Interem Miami a egipską drużyną Al-Ahly obejmują oferowanie studentom z lokalnej uczelni pojedynczego biletu za 20 dolarów, z obietnicą otrzymania do czterech bezpłatnych wejściówek.



![Krzysztof Gońka: Kort do padla w centrum Warszawy to strzał w dziesiątkę [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/padel-1-768x512.jpg)