Wembanyama jako kosmita. W nowej reklamie Nike
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/GKqrQcsXgAAddv6-760x507.jpeg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/GKqrQcsXgAAddv6-760x507.jpeg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/GKqrQcsXgAAddv6-760x507.jpeg)
Wideo, które pojawiło się na oficjalnym koszykarskim profilu Nike, jest symboliczne, również ze względu zaćmienie słońca w Stanach Zjednoczonych, które miało miejsce 8 kwietnia. Jak Nike podkreślił na Twitterze przy okazji tego filmiku – "Całkowicie zaćmienie właśnie się zaczęło".
Pole przedstawione na filmiku Nike przybiera niejako postać kosmity, która znana jest z butów, w których na All-Star Weekend wystąpił grający w drużynie San Antonio Spurs utalentowany Francuz.
Już w maju buty wejdą do powszechnej sprzedaży i przy okazji tropu będzie możliwość nabycia tego wyjątkowego modelu. Chętnych na zakup tej części obuwia popularnego „Wemby’ego” z całą pewnością nie zabraknie.
The total eclipse has just begun. 🌕🌖🌗🌘🌑 pic.twitter.com/ihGr5mFzai
— Nike Basketball (@nikebasketball) April 8, 2024