Iga Świątek w nowej reklamie Porsche
Iga Świątek mimo kalendarza wypełnionego kolejnymi turniejami, znalazła czas na nakręcenie nowej reklamy. Polska tenisistka promuje aktualnie swoją współpracę z Porsche.

Porsche to jeden z głównych sponsorów Igi Świątek. W przerwie między kolejnymi tenisowymi rozgrywkami w ramach tej współpracy powstała nowa reklama. 22-latka wystąpiła na planie wraz z nowym Porsche Macan.
Efekty możecie zobaczycie w poniższym filmie na oficjalnym kanale Porsche Polska na YouTube.
Co ciekawe cała akcja promocyjna bestsellerowego SUV-a, ma miejsce dziesięć lat po jego premierze. Teraz debiutuje on w nowej, w pełni elektrycznej odsłonie.
– Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana – powiedziała Iga Świątek w trakcie nagrań do najnowszej kampanii.

Jakub Kleczkowski
Więcej Marketing
Bilety na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata za 4 dolary. Desperacja FIFA
Najnowsze próby FIFA, mające na celu wypełnienie Hard Rock Stadium na mecz otwarcia Klubowych Mistrzostw Świata, pomiędzy Interem Miami a egipską drużyną Al-Ahly obejmują oferowanie studentom z lokalnej uczelni pojedynczego biletu za 20 dolarów, z obietnicą otrzymania do czterech bezpłatnych wejściówek.



![Krzysztof Gońka: Kort do padla w centrum Warszawy to strzał w dziesiątkę [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/06/padel-1-768x512.jpg)