Nefrolux nowym sponsorem strategicznym Ruchu!
Szpital Nefrolux z Siemianowic Śląskich rozszerzył współpracę z Niebieskimi i został sponsorem strategicznym klubu. Logo będzie znajdować się na przodzie koszulek zespołu podczas meczów PKO BP Ekstraklasy.
– Bardzo miło jest nam podzielić się z kibicami tak dobrą wiadomością tuż przed startem rundy wiosennej PKO BP Ekstraklasy. Nefrolux już od pewnego czasu znajduje się w gronie naszych partnerów biznesowych. Jesteśmy zadowoleni, że nasza współpraca teraz nabierze jeszcze większego wymiaru. Dziękujemy za wsparcie i zaufanie – mówi Seweryn Siemianowski, prezes Niebieskich.
Nefrolux współpracuje z Ruchem od marca 2023 roku. Był m.in. sponsorem ligowych meczów z Wisłą Kraków czy Łódzkim Klubem Sportowym, pamiętając również o centrum szkolenia klubu i obejmując sponsoring tytularny nad niedawnym Nefrolux Cup U-11 im. Henryka Duszy, rozegranym w hali MORiS.
Obecna umowa Ruchu z firmą Nefrolux obowiązywać będzie do 30 czerwca 2024 roku. Na jej mocy logo firmy znajdzie się na przodzie koszulek meczowych Niebieskich w PKO BP Ekstraklasie. Pierwszy raz zagości na nich już przy okazji piątkowego spotkania z Legią Warszawa na Stadionie Śląskim.
💥 Nefrolux nowym sponsorem strategicznym Ruchu!
Dziękujemy za zaufanie 🤝
🔗 https://t.co/wJ2C78Vqg1 pic.twitter.com/vWLGwG6z9G
— Ruch Chorzów (@RuchChorzow1920) February 8, 2024
– Dla mnie jako wieloletniego mieszkańca Chorzowa i kibica Niebieskich, podjęcie decyzji o wsparciu klubu było dość oczywiste. Współpracę traktuję nie tylko jako transakcję biznesową, ale połączenie interesów z pasją. Uznałem, że wspólnie możemy jeszcze więcej, co dla spółki Nefrolux jest istotnym elementem i potężnym wsparciem w procesie budowania marki – dodał Wojciech Kamiński, prezes firmy Nefrolux.
Szpital Nefrolux w Siemianowicach Śląskich to nowoczesna placówka medyczna powstała w 2004 roku, świadcząca szeroki zakres usług medycznych w ramach kontraktu z NFZ oraz prywatnie. Na terenie Szpitala znajdują się wielospecjalistyczne oddziały, poradnie specjalistyczne, pracownie diagnostyczne, stacja dializ oraz ośrodek rehabilitacji dziennej.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.