Moda na kibicowanie. Świetny wynik PKO BP Ekstraklasy
PKO BP Ekstraklasa zanotowała 25-procentowy wzrost frekwencji w porównaniu z poprzednim sezonem. Liga pochwaliła się danymi, jeżeli chodzi o rundę jesienną. Liczby robią wrażenie.
„W rundzie jesiennej panowała #ModanaKibicowanie! Prawie 25-procentowy wzrost frekwencyjny #NaStadionie względem poprzedniego sezonu sprawił, że PKO Bank Polski #Ekstraklasa znalazła się blisko 10. miejsca w klasyfikacji wszystkich lig europejskich. To ogromny wzrost i znakomity wynik, który stał się faktem dzięki coraz lepszej infrastrukturze, skuteczniejszym akcjom marketingowym oraz ciężkiej pracy wielu osób w Klubach. Dziękujemy” – napisała PKO BP Ekstraklasa w mediach społecznościowych.
Warto wspomnieć, że w sezonie 2023/2024 niemalże co kolejkę pobijany był rekord frekwencji. Najlepiej pod tym względem wyglądały Legia Warszawa, Śląsk Wrocław i Lech Poznań.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.