PKO BP Ekstraklasa z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards!
Moda na Kibicowanie #NaStadionie, pierwsza kampania wizerunkowa PKO BP Ekstraklasy, otrzymała nagrodę w postaci brązowej statuetki w prestiżowym konkursie Mixx Awards, organizowanym przez IAB, w kategorii Brand Awareness and Positioning.
– To rezultat wspólnej pracy, zaangażowania oraz pasji całego zespołu, który poświęcił wiele godzin, aby stworzyć wyjątkową i inspirującą kampanię. Od samego początku kierowaliśmy ją do młodych ludzi, tak aby potwierdzić i przekonać ich, że spędzanie czasu na stadionie jest atrakcyjnym sposobem na przeżycie niezapomnianych emocji i chwil z przyjaciółmi. Jej ogromny sukces potwierdzamy, już kolejny sezon razem z naszymi klubami, statystykami zwiększającej się frekwencji, ale również nagrodą w prestiżowym konkursie Mixx Awards. Ten branżowy i prestiżowy symbol jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, powodem do dumy, ale również potwierdzeniem, że nasza praca została zauważona i doceniona przez profesjonalistów rynku reklamy – mówił Marcin Mikucki, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasa SA.
Zainicjowana przez PKO BP Ekstraklasę i realizowana wspólnie z klubami uczestniczącymi w rozgrywkach kampania #NaStadionie w nieszablonowy sposób promowała modę na kibicowanie. Zachęcała do przychodzenia na stadiony, wykorzystując niepiłkarskie argumenty charakterystyczne dla emocji z trybun – pokazując mecz jako kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie towarzyskie. Była to jednocześnie pierwsza tego typu i o tak dużej skali kampania marketingowa piłkarskiej ligi. Kampania w bezpośredni sposób, jako jeden z elementów, wpłynęła na wzrost frekwencji na stadionach o blisko 28% w sezonie 2022/2023. Obecnie utrzymuje się on na poziomie 25% (sezon 2023/2024)
Wiodącym elementem kampanii było wideo, do którego PKO BP Ekstraklasa zaprosiła Oskara z raperskiego duetu PROBL3M. Opowiadał on w spocie o grupie znajomych, która na miejsce swojego spotkania wybrała właśnie stadion i tam przeżyła pełne spektrum emocji. W kolejnym etapie z inicjatywy Ekstraklasy oraz Agencji Kreatywnej GONG, odpowiedzialnej także za kreację i produkcję całej kampanii, influencerzy podróżniczy zrealizowali serię materiałów ze wszystkich miast klubów Ekstraklasy, w których opowiadali o tym, co warto zobaczyć i przeżyć w drodze na stadion. Za zakup mediów do kampanii digital odpowiadało MediaRepublic.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.