35. Aleksandra Chalimoniuk – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Aleksandra Chalimoniuk zajęła 35. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Wcześniej pojawiła się również w naszym rankingu.
Sylwetka Aleksandry Chalimoniuk
Aleksandra Chalimoniuk w swoim bogatym CV ma wysokie stanowiska w wielu uznanych firmach, którym pomagała w sprawach komunikacji (m.in.: Sokołów S.A., Jysk, czy Komfort). Ma za sobą także 10 lat doświadczenia w pracy dziennikarki i reporterki w stacji telewizyjnej TVN. Od lutego zeszłego roku pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji w Ministerstwie Sportu i Turystyki. Zanim dołączyła do resortu kierowanego przez Sławomira Nitrasa, przez dwa i pół roku pracowała w OCTF, gdzie była dyrektorką PR znanej marki odzieżowej 4F.
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Aleksandry Chalimoniuk w ostatnim roku
Chalimoniuk od ponad roku pełni kluczową rolę w Ministerstwie Sportu i Turystyki, w którym jest Rzeczniczką Prasową i Dyrektorką ds. Komunikacji. Należy do najważniejszych osób pracujących w resorcie, którym dowodzi Sławomir Nitras. Ministerstwo pod koniec 2024 roku przedstawiło plany rozbudowy infrastruktury sportowej w naszym kraju na nadchodzące 12 miesięcy, obejmujące budowę boisk piłkarskich, pływalni oraz lodowisk. Przed resortem też duże wyzwanie związane z głośno zapowiadanymi planami przygotowanie kandydatury Polski do roli gospodarza Igrzysk Olimpijskich, które rozpoczęto wraz z wdrożeniem pierwszego etapu planu „Strategii Rozwoju Sportu – IO Warszawa 2040”.
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Adrian Janiuk
Więcej Kobiety | Sport | Biznes
Justyna Gdowska: marketing sportowy jest niezwykle wdzięczny pod kątem kreatywności [WYWIAD]
Justyna Gdowska, dyrektor marketingu i rozwoju produktów marki Trefl, ma za sobą wieloletnie doświadczenie w siatkówce i piłce nożnej. Dzięki temu może spojrzeć z perspektywy czasu na rozwój marketingu sportowego w Polsce.