28. Maja Strzelczyk – Ranking TOP50 Kobiet w Biznesie Sportowym
Maja Strzelczyk zajęła 28. miejsce w rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym organizowanym przez portal "SportMarketing.pl". Dziennikarka na przestrzeni ostatnich lat zdobyła dużą popularność wśród kibiców i uznanie w polskim środowisku sportowym.
Sylwetka Mai Strzelczyk
Maja Strzelczyk w styczniu ubiegłego roku dołączyła do redakcji TVP Sport. Dziennikarka sportowa zajmująca się piłką nożną pod koniec 2023 roku ogłosiła, że kończy współpracę ze stacją Canal+Sport. Pochodząca z Kolbuszowej reporterka w przeszłości była związana z Ekstraklasa Live Park i Orange Sport. Ponadto współpracowała z internetowymi rozgłośniami sportowymi Zapinamypasy.pl, Weszło FM, Newonce oraz z Kanałem Sportowym.
Zobacz: Miejsca 21.-30. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Sukcesy Mai Strzelczyk w ostatnim roku
Strzelczyk jest najbardziej rozpoznawalną dziennikarką sportową pracującą w TVP Sport, specjalizującą się w najpopularniejszej dyscyplinie sportowej, jaką jest piłka nożna. Wraz z Łukaszem Wiśniowskim i Kubą Polkowskim współtworzy kanał „Foot Truck”, jeden z najpopularniejszych kanałów sportowych na YouTube, prowadzi autorski podcast „Audiochwile” oraz współpracuje z Eleven Sports, pracując w tej ostatniej stacji przy meczach La Liga.
Maja Strzelczyk może pochwalić się też jednymi z najbardziej zasięgowych kont w mediach społecznościowych wśród dziennikarek sportowych w naszym kraju. Dodatkowo współpracuje z wieloma markami, często reklamuje różne produkty, a także prowadzi wydarzenia i konferencje branżowe.
Zobacz: Miejsca 31.-40. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Zobacz: Miejsca 41.-50. w Rankingu 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym 2025
Adrian Janiuk
Więcej Kobiety | Sport | Biznes
Justyna Gdowska: marketing sportowy jest niezwykle wdzięczny pod kątem kreatywności [WYWIAD]
Justyna Gdowska, dyrektor marketingu i rozwoju produktów marki Trefl, ma za sobą wieloletnie doświadczenie w siatkówce i piłce nożnej. Dzięki temu może spojrzeć z perspektywy czasu na rozwój marketingu sportowego w Polsce.