Polonia Warszawa notorycznie żegna się z dyrektorami sprzedaży
Okazuje się, że Polonia Warszawa średnio co 9 miesięcy zatrudnia kolejnych dyrektorów sprzedaży, co może być oznaką niestabilności.
9 miesięcy temu do najstarszego klubu w stolicy dołączył Marek Waśkiewicz, który objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży. Właśnie ogłosił, że teraz odchodzi z Polonii. To doświadczony specjalista z długoletnią praktyką w sprzedaży, od lat związany z rynkiem B2B i sektorem konsultingu sprzedażowego. Wcześniej pełnił funkcję Senior Consultanta w firmie Sandler Training. Odpowiadał tam za projekty doradcze i szkoleniowe, wspierając organizacje w transformacji modeli sprzedaży i rozwijaniu kompetencji zespołów handlowych.
Wszechstronny fachowiec
W trakcie swojej kariery Waśkiewicz współpracował z liderami różnych sektorów, takich jak technologie, finanse, ubezpieczenia, konsulting oraz przemysł. Jego szerokie doświadczenie obejmuje budowę struktur sprzedaży w segmencie B2B, zarządzanie zespołami handlowymi, pozyskiwanie kluczowych klientów z segmentu Enterprise i SME. Jest też autorem licznych artykułów publikowanych w branżowych czasopismach takich jak Nowa Sprzedaż,czy Marketer+. Jako prelegent występował na licznych konferencjach, dzieląc się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem.
Posiada również dyplom z zarządzania w sporcie. W 2010 roku Waśkiewicz odbył staż w dziale marketingu tego klubu, odpowiadając m.in. za promocję domowych meczów Czarnych Koszul. Powrót na Konwiktorską nie potrwał jednak długo.