14.11.2025 10:41

SportMarketing.pl patronem medialnym konferencji Moneyball

We wtorek, 18 listopada odbędzie się czwarta edycja konferencji Moneyball, podczas której świat sportu ponownie połączy się ze światem biznesu. Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl.

Za nami czwarta edycja Moneyball

Cykl konferencji organizowanych przez Widzewski Klub Biznesu cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem, a uczestnicy oraz prelegenci podkreślają wysoki poziom organizacji i wartość merytoryczną wystąpień.

Gdzie zaplanowano konferencję?

Moneyball IV odbędzie się na Scenie Monopolis przy ulicy Kopcińskiego 62a, w nowoczesnym kompleksie biurowo-kulturalnym mieszczącym się w zrewitalizowanych budynkach dawnego Monopolu Wódczanego z 1902 roku. Weźmie w nim udział około 200 przedstawicieli mediów, klubów sportowych, przedsiębiorstw i samorządów, którzy spotkają się, by wspólnie dyskutować i wymieniać doświadczenia dotyczące innowacji w świecie sportu. O oprawę całej konferencji zadba Marcin Tarociński, a panele dyskusyjne prowadzić będzie Krzysztof Zimoch.

Gość specjalny

Podczas pierwszej części wydarzenia nowy trener Widzewa Igor Jovicević opowie o swoim dotychczasowym doświadczeniu zdobytym w trakcie kariery. Będzie to wystąpienie w formule „one to one”, podczas którego najpierw szkoleniowiec zabierze głos, a później każdy z gości będzie mógł dopytać go o konkretne kwestie.

Drugi panel dyskusyjny poświęcony będzie technologii VAR i jej wpływowi na proces podejmowania decyzji w piłce nożnej. Aby dyskusja była urozmaicona, do rozmowy zaproszono ekspertów, którzy podzielą się swoimi opiniami z różnych perspektyw. W panelu wezmą udział:

Leszek Miklas – Prezes Zarządu Ekstraklasa Live Park

Adam Lyczmański – były sędzia piłkarski, ekspert CANAL+

Maciej Stolarczyk – były piłkarz i trener

Tomasz Włodarczyk – redaktor naczelny portalu Meczyki.pl

Marcel Krajewski – piłkarz Widzewa Łódź

Nowości marketingowe

Ostatni panel skupi się na innowacjach w marketingu sportowym. „Od logotypu do algorytmu” to część dyskusji, która dotyczyć będzie zmian zachodzących w sposobie komunikacji i promocji marek sportowych. Gośćmi tej rozmowy będą:

Łukasz Gąsiorowski – Prezes Zarządu Stellis

Monika Płaczkowska – Commercial Partnerships Director, SPORTVALUE

Marek Kubisiak – Manager ds. Sponsoringu, Ekstraklasa S.A.

dr Tomasz Ciesielski – Dyrektor Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Łódzkiego

Wojciech Zieliński – Prezes Zarządu MakoLab S.A.

Wydarzenie rozpocznie się o godz. 9:00 i będzie transmitowane na antenie klubowej telewizji WidzewTV.

Źródło: Widzew Łódź
Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing