06.10.2025 11:21

Międzynarodowe oblicze X Kongresu Sport Biznes Polska – sportowa Europa spotyka się w Warszawie!

Polski biznes sportowy staje ramię w ramię z europejskimi liderami, by wspólnie rozmawiać o przyszłości sportu, wymieniać doświadczenia i wyznaczać nowe kierunki. Już 21–22 października w Warszawie X Kongres Sport Biznes Polska będzie gościł znakomitych ekspertów z całej Europy, którzy na co dzień pracują z największymi federacjami, klubami i markami sportowymi na świecie.

SportMarketing.pl partnerem medialnym IX Kongresu Sport Biznes Polska
Autor zdjęcia: Sport Biznes Polska

Tegoroczny program został zaprojektowany tak, by łączyć lokalną perspektywę z globalnym spojrzeniem. Od strategii sponsoringowych, przez zarządzanie marką i relacjami z fanami, aż po rozwój miast poprzez sport.

Jubileuszowa edycja Kongresu to moment, w którym chcemy otworzyć się szerzej niż kiedykolwiek. Obok polskich ekspertów głos zabiorą liderzy z najważniejszych rynków europejskich, dzięki czemu nasi uczestnicy będą mogli czerpać inspiracje bezpośrednio z praktyk, które kształtują sport i biznes na świecie. Międzynarodowy format to również doskonała okazja do promocji Polski jako kraju, gdzie podejmowane są ważne i kluczowe tematy związane z kierunkami rozwoju europejskiego sportu i biznesu – komentuje Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska.

W programie wydarzenia wystąpią m.in.:

Meggane Grand (CA Sports) – o sile storytellingu w kampaniach sportowych.

Sylvie Lederle (Global Sponsorship) – o sponsoringu, który buduje emocjonalną więź z
konsumentem.

Markus Klausmann (Opta by Stats Perform) – o rewolucji w dystrybucji treści sportowych.

Robert Fitzpatrick (Belfast Giants) i Victoria Matthews (European Arenas Association) – o
tym, jak zbudować silną markę sportową i społeczność kibiców.

Fiona Green (ProDataStack) – o tym, jak dane zmieniają sport i kluby.

Francisco Antunez (Liga Portugal), Thomas van Schaik (The Athlete Brand) i Ales
Hlavicka (Fandom Factory) – w debacie o fan engagement.

Stuart Campbell (Sport Liverpool) – o efektywności miejskich wydatków na sport.

Andrea Santini (Stadio Olimpico) – o wykorzystaniu infrastruktury miejskiej do organizacji
wydarzeń sportowych.

Iñigo Barreiro Domínguez (Atletico Madryt) – i przepis na sukces współpracy na linii
sponsor – klub.

To będzie spotkanie różnych perspektyw. Od futbolowych aren i hokejowych hal, przez zarządzanie danymi i sponsoringiem, aż po rozwój miast i infrastruktury. To także okazja, by zobaczyć, jak globalne trendy można przenosić na lokalny grunt. To wyjątkowa okazja, by znaleźć się w gronie liderów i praktyków, którzy kształtują przyszłość sportu w Polsce i Europie. Więcej informacji dostępnych jest na stronie organizatora: https://sbpolska.pl/wydarzenia/x-kongres-sbp/.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing