02.09.2025 09:14

Ruszyły zgłoszenia do Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska 2025

Za głośnymi zwycięstwami, angażującymi kampaniami i transmisjami, zaskakującymi kontraktami i euforią kibiców stoją bohaterowie, których często nie widać w świetle reflektorów. To oni projektują strategie, podejmują odważne decyzje i szukają innowacji, które zmieniają oblicze polskiego sportu. Prezesi klubów i firm, menedżerowie, marketerzy, przedstawiciele mediów, wizjonerzy. Ludzie, którzy sprawiają, że stadion tętni emocjami, że marka sportowa budzi lojalność, a nowe pokolenia chcą być częścią tego świata. Dzięki nim sport staje się coraz bliższy ludziom.

SportMarketing.pl partnerem medialnym IX Kongresu Sport Biznes Polska
Autor zdjęcia: Sport Biznes Polska

To właśnie ich wyróżnia plebiscyt Liderów Sport Biznes Polska. To konkurs, który nagradza ludzi nadających rytm zmianom w polskim sporcie. Organizatorzy wyróżniają zarówno doświadczonych liderów, autorytety inspirujące całą branżę, jak i młode talenty, które już dziś wyznaczają nowe kierunki rozwoju. To głos środowiska, które docenia ludzi z misją.

Rola liderów w branży sportu i mediów jest dziś kluczowa, to oni wyznaczają kierunki zmian, budują zaufanie i łączą różne środowiska wokół wspólnych wartości. W czasach szybkiej digitalizacji potrzebujemy nie tylko wizji, ale też odwagi do wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Profesjonalizacja branży to proces, który wymaga otwartości, konsekwencji i realnego wpływu, a plebiscyt SBP pokazuje, że takich ludzi w Polsce nie brakuje – podkreśla Tomasz Koprowski dyrektor marketingu i redaktor naczelny portalu Bieganie.pl lider SBP 2024.

Wśród nagrodzonych w ubiegłorocznej edycji znaleźli się również m.in.:
– Justyna Gdowska, członek zarządu ds. marketingu w TREFL S.A
– Anna Szuszkiewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu B2B i Sponsoringu w Grupie
Wirtualna Polska,
– Katarzyna Ziobro, Prezeska KS Ślęzy Wrocław, członkini zarządu PZKosz,
– Łukasz Seweryniak, CEO Superbet Polska,
– Adam Soroko, Członek Zarządu spółki PL.2012+ operatora PGE Narodowego,
– Jakub Rachfalik, Dyrektor Zarządzający marką Forum by Nowy Styl

W w gronie przyszłych liderów znaleźli się m.in. Paulina Laby (STS), Krzysztof Sikora (zondacrypto) czy Bartosz Wiśniewski (Pierwsza Liga Piłkarska).

Bycie młodym liderem to nie tylko szansa, ale też odpowiedzialność. Naszym zadaniem jest wnosić świeżą energię i odwagę do branży, pokazując, że sport można rozwijać w nowych kierunkach. To właśnie młode pokolenie, dzięki innowacyjności i świeżemu spojrzeniu, staje się katalizatorem zmian, inspiruje innych, wyprzedza trendy i daje sportowi napęd do dalszego rozwoju. Plebiscyt Liderzy Sport Biznes Polska jest dowodem na to, że młodzi również mają głos i realny wpływ na przyszłość branży – podkreśla Paulina Laby, Senior PR & Sponsorship Specialist w STS, laureatka plebiscytu Przyszli Liderzy SBP 2024.

Organizatorzy ponownie chcą docenić osoby, które w ostatnim czasie szczególnie wpłynęły na rozwój branży, oraz młode talenty mające potencjał, by kreować jej oblicze w nadchodzących latach. Zgłoszenia do plebiscytu przyjmowane są do 19 września za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Udział w Plebiscycie Liderów SBP jest bezpłatny.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing