Sport for Brands 2025: Sopot na sportowo-biznesowej fali
Ponad 500 uczestników, przedstawiciele największych marek, organizacji sportowych i samorządów, inspirujące rozmowy, premiery raportów i konkretne case studies – tak wyglądała V edycja Konferencji Sport For Brands, która odbyła się 10 czerwca 2025 roku w Sheraton Sopot Hotel.

Organizowane przez Stowarzyszenie Sport Biznes Polska wydarzenie już na stałe wpisało
się w krajobraz najważniejszych inicjatyw na styku sportu i biznesu. Tegoroczna edycja
skupiła się na skutecznym wykorzystywaniu potencjału sportu w komunikacji, budowaniu
wartości marek oraz odpowiedzialnych i nowoczesnych formach sponsoringu.
W programie znalazły się m.in.:
● premiera raportu „Rynek Sponsoringu Sportowego w Polsce” przygotowanego
przez Sponsoring Insight,
● rozmowa o tym, jak sportowiec może budować swoją wartość marketingową, nie
tylko na boisku,
● debata „ROI vs AVE” – o emocjach, liczbach i celach społecznych w sponsoringu,
● prezentacja raportu „Polskie kluby w rozgrywkach europejskich” – o efektach
marketingowych i ekonomicznych,
● panele o promocji marek za granicą i marketingu miejsc,
● case study partnerstwa Lancerto x PZPN,
● nowatorskie formy promocji w kampanii #PijKranówkę,
● oraz przykład Bieganie.pl jako sportowego podcastu budującego narrację marek.
– Zależy nam, by Sport For Brands było miejscem pełnym konkretów, a nie pustych haseł.
Łączymy ludzi, którzy chcą działać odpowiedzialnie, ale i efektywnie. Taką przestrzeń
zbudowaliśmy – dzięki uczestnikom, prelegentom i partnerom – mówi Łukasz Banaszak,
Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska.
Wydarzeniu towarzyszyła aplikacja mobilna z funkcją networkingu, dostępem do transmisji i
opcją personalizacji programu. Dla wielu uczestników była to również okazja do nawiązania
nowych relacji biznesowych i rozpoczęcia współprac, które – jak podkreślali w kuluarach –
„dojrzewały od dłuższego czasu, a tu wreszcie miały szansę wybrzmieć”.
Co dalej? Już 21-22 października 2025 w Warszawie odbędzie się jubileuszowy X Kongres
Sport Biznes Polska w międzynarodowej odsłonie. Szczegóły już wkrótce. Więcej informacji dostępnych jest na stronie Stowarzyszenia Sport Biznes Polska – www.sbpolska.pl.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Eventy
Święto lekkoatletyki w barwach adidasa. Marka partnerem technicznym Diamentowej Ligi w Polsce
Marka adidas dołącza do grona oficjalnych partnerów technicznych Silesia Memoriału Kamili Skolimowskiej. Mityng poświęcony pamięci mistrzyni olimpijskiej w rzucie młotem należy do elitarnego cyklu Diamentowej Ligi – najbardziej prestiżowych zawodów lekkoatletycznych na świecie. Co roku gromadzi dziesiątki tysięcy fanów lekkiej atletyki na Superauto.pl Stadionie Śląskim. Tegoroczna edycja odbędzie się 16…



