27.05.2025 12:43

14 dni do Sport For Brands. Co trzeba wiedzieć?

Nie ma jednego skutecznego sponsoringu sportowego. Uważaj na markę, każdy klub, każdą kampanię – na inną historię, inną strategię i inne emocje. 10 czerwca 2025 w Sheraton Sopot Hotel Sport Biznes Polska zorganizuje kolejny event oparty na konkretach. Można spodziewać się takich atrakcji jak realne case study czy interakcja z ludźmi, którzy na co dzień budują sponsoring w Polsce. Partnerem medialnym wydarzenia jest portal SportMarketing.pl.

SportMarketing.pl partnerem medialnym IX Kongresu Sport Biznes Polska
Autor zdjęcia: Sport Biznes Polska

Program wydarzeń

  • Prezentacja raportu „Rynek Sponsoringu Sportowego w Polsce”
  • Kodeks dobrego sponsoringu sportu przez Spółki Skarbu Państwa – jak nowe wytyczne wpłyną na rynek?
  • Prezentacja raportu „Polskie kluby w funkcjach edukacyjnych – efekty marketingowe i ekonomiczne”
  • ROI vs AVE – czy sponsorowanie to tylko liczba, czy także emocje i uczestnictwo społeczne?
  • Promocja marek na zastosowanie poprzez sport – jak rozpowszechniać wspierają cele biznesowe?
  • Sport a marketing miejsc – mit czy rzeczywistość?
  • Psychologia sponsoringu – jakie emocje spotykają się z decyzjami?
  • #PijKranówkę – jak Wrocław promuje wartości społeczne i zdrowy styl życia?
  • Emocje, autentyczność i wartości – jak są skuteczne w skutecznych produktach sponsoringowych?

Lista prelegentów

Podczas eventu wystąpią m.in. Seweryn Plotan i Michał Gradzik z Sponsoring Insight, Tomasz Koprowski, dyrektor ds. marketingu Aluron CMC Warty Zawiercie i Karol Kłos, Jakub Świsłowski z BETFAN, Michał Rutkowski (Orlen), Szymon Gawryszczak (Totalizator Sportowy), Karol Lejman (One Sport), Marcin Animucki (Ekstraklasa S.A.), Piotr Należyty (Superliga), Jakub Wasiak (G2A COM), Artur Popko (Polska Liga Siatkówki), Kazimierz Wierzbicki (Trefl Sopot), Karol Tatar (PZPN),

Sporo atrakcji

  • Najświeższe dane, trendy i studia przypadków
  • Networking, spotkania Q&A i możliwość umawiania spotkań dzięki aplikacji networkingowej
  • Spotkanie w klimacie nadmorskim – Sheraton Sopot Hotel
  • 500 uczestników – marki, kluby, kary, media, samorządy
  • Praktyczna wiedza, którą możesz od razu wdrożyć

Dostępne pakiety biletów:

  • Pakiet Online – 199 zł (dla byłych uczestników) / 299 zł (cena regularna)
  • Pakiet Standard – 599 zł (dla byłych uczestników) / 699 zł (regularna cena)
  • Pakiet Premium – 1 399 zł (dla byłych uczestników) / 1 499 zł (cena regularna)

Kup swój pakiet:

Na tej stronie można znaleźć więcej informacji o V Konferencji Sport For Brands: https://sbpolska.pl/wydarzenia/sport-for-brands-2025/

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing