23.04.2025 14:24

Sport Marketing & Business Forum 2025: Marketing sportowy bez tajemnic – emocje, które tworzą lojalność

W czerwcu 2025 roku, Warszawa stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów, PR-owców oraz liderów branży sportowej podczas konferencji Sport Marketing & Business Forum. Wydarzenie, zaplanowane na 17 czerwca 2025 roku, ma na celu zgromadzenie ekspertów i praktyków, którzy chcą kształtować przyszłość marketingu sportowego w Polsce.

Sport Marketing & Business Forum 2025: Marketing sportowy bez tajemnic – emocje, które tworzą lojalność

Konferencja skupi się na dynamicznie zmieniającym się krajobrazie marketingu sportowego, analizując zarówno wyzwania, jak i nowe możliwości. Uczestnicy będą mieli okazję zgłębić wiedzę na temat efektywnego wykorzystania emocji w budowaniu lojalności klientów, roli social mediów i nowoczesnych technologii, a także strategicznego podejścia do sponsoringu i partnerstw.

Program Konferencji

W programie konferencji znajdą się prelekcje, panele dyskusyjne i studia przypadków, prowadzone przez czołowych ekspertów branżowych. Wśród prelegentów i panelistów znajdą się m.in.:

  • Michał Olkiewicz (Niezależny ekspert z zakresu marketingu sportowego)
  • Michał Pacuda (CEO, PROBASKET)
  • Marcin Poślada (Prezes Zarządu, Shark Agency Sp. z o.o.)
  • Tomasz Redwan (CEO, RSM Redwan Sport Marketing)
  • Łukasz Brylski (International Brand Manager, Electronic Arts)
  • Łukasz Chwieduk (Sportowy influencer, Sportowy Tik Toker Roku 2024)
  • Daria Sulgostowska (PR Managerka Igi Świątek)

Tematyka Konferencji

Konferencja obejmie szeroki zakres tematyczny, w tym:

  • Sponsoring sportowy – od lokalnych drużyn po globalne marki
  • Współpraca z ambasadorami sportowymi
  • Marketing sportowy w erze social media i digitalizacji
  • PR i marketing sportowy na światowym poziomie (case study Igi Świątek)
  • Współpraca marek sportowych (case study 4F i Polska Siatkówka)
  • Sport, biznes i samorząd – budowanie współpracy poprzez sport
  • Kobiety w sporcie i ich rosnący potencjał marketingowy
  • Sport dzieci i młodzieży jako szansa dla marek (case study Puchar Tymbark)
  • Prawo w sporcie a biznes

Cel Konferencji

Celem Sport Marketing & Business Forum jest stworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz inspirowania do tworzenia innowacyjnych i skutecznych strategii marketingowych w sporcie.

Grupa Docelowa

Konferencja skierowana jest do:

  • Marketerów i specjalistów ds. PR
  • Agencji marketingowych i PR
  • Decydentów biznesowych i przedstawicieli zarządów firm
  • Przedstawicieli drużyn i klubów sportowych
  • Startupów i firm technologicznych

Rejestracja

Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji i cen biletów dostępne są na stronie wydarzenia [https://www.pb.pl/konferencje/sport-marketing-business-forum-6d18730b-7333-417a-b3c4-e6ffb4ec9863?utm_source=linkedin&utm_medium=post&utm_campaign=k_20250422_sport_marketing]. Organizatorzy promują zgłoszenia grupowe, oferując atrakcyjne zniżki dla zespołów.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing