Sport Marketing & Business Forum 2025: Marketing sportowy bez tajemnic – emocje, które tworzą lojalność
W czerwcu 2025 roku, Warszawa stanie się centrum wymiany wiedzy i doświadczeń dla marketerów, PR-owców oraz liderów branży sportowej podczas konferencji Sport Marketing & Business Forum. Wydarzenie, zaplanowane na 17 czerwca 2025 roku, ma na celu zgromadzenie ekspertów i praktyków, którzy chcą kształtować przyszłość marketingu sportowego w Polsce.

Konferencja skupi się na dynamicznie zmieniającym się krajobrazie marketingu sportowego, analizując zarówno wyzwania, jak i nowe możliwości. Uczestnicy będą mieli okazję zgłębić wiedzę na temat efektywnego wykorzystania emocji w budowaniu lojalności klientów, roli social mediów i nowoczesnych technologii, a także strategicznego podejścia do sponsoringu i partnerstw.
Program Konferencji
W programie konferencji znajdą się prelekcje, panele dyskusyjne i studia przypadków, prowadzone przez czołowych ekspertów branżowych. Wśród prelegentów i panelistów znajdą się m.in.:
- Michał Olkiewicz (Niezależny ekspert z zakresu marketingu sportowego)
- Michał Pacuda (CEO, PROBASKET)
- Marcin Poślada (Prezes Zarządu, Shark Agency Sp. z o.o.)
- Tomasz Redwan (CEO, RSM Redwan Sport Marketing)
- Łukasz Brylski (International Brand Manager, Electronic Arts)
- Łukasz Chwieduk (Sportowy influencer, Sportowy Tik Toker Roku 2024)
- Daria Sulgostowska (PR Managerka Igi Świątek)
Tematyka Konferencji
Konferencja obejmie szeroki zakres tematyczny, w tym:
- Sponsoring sportowy – od lokalnych drużyn po globalne marki
- Współpraca z ambasadorami sportowymi
- Marketing sportowy w erze social media i digitalizacji
- PR i marketing sportowy na światowym poziomie (case study Igi Świątek)
- Współpraca marek sportowych (case study 4F i Polska Siatkówka)
- Sport, biznes i samorząd – budowanie współpracy poprzez sport
- Kobiety w sporcie i ich rosnący potencjał marketingowy
- Sport dzieci i młodzieży jako szansa dla marek (case study Puchar Tymbark)
- Prawo w sporcie a biznes
Cel Konferencji
Celem Sport Marketing & Business Forum jest stworzenie przestrzeni do wymiany doświadczeń, nawiązywania kontaktów biznesowych oraz inspirowania do tworzenia innowacyjnych i skutecznych strategii marketingowych w sporcie.
Grupa Docelowa
Konferencja skierowana jest do:
- Marketerów i specjalistów ds. PR
- Agencji marketingowych i PR
- Decydentów biznesowych i przedstawicieli zarządów firm
- Przedstawicieli drużyn i klubów sportowych
- Startupów i firm technologicznych
Rejestracja
Szczegółowe informacje dotyczące rejestracji i cen biletów dostępne są na stronie wydarzenia [https://www.pb.pl/konferencje/sport-marketing-business-forum-6d18730b-7333-417a-b3c4-e6ffb4ec9863?utm_source=linkedin&utm_medium=post&utm_campaign=k_20250422_sport_marketing]. Organizatorzy promują zgłoszenia grupowe, oferując atrakcyjne zniżki dla zespołów.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Eventy
Wiceprezes fundacji KitsUP : spodziewamy się nawet 1,5 tys. fanów piłkarskich koszulek
#4 edycja #KitsUP – największego święta kolekcjonerów koszulek i pamiątek piłkarskich w Polsce 17 maja 2025 roku odbędzie się w Warszawie, w godzinach 17:00-24:00. Tym razem event będzie realizowany z jeszcze większym przytupem niż do tej pory, ponieważ pasjonaci koszulek piłkarskich nawiązali współpracę z Muzeum Sportu i Turystyki. Jeden z…



