IX Kongres Sport Biznes Polska – szczegóły
Wraz z początkiem 2025 roku wraca Kongres SBP. 18 marca 2025 roku będzie okazją do wymiany poglądów, dyskusji nad kierunkami rozwoju, kluczowymi wyzwaniami, a także możliwościami, jakie przyniosą najbliższe miesiące.

Wiosenne wydarzenie to także szansa, by dokonać podsumowań. Po raz czwarty kapituła uhonoruje Nagrodami Sport Biznes Polska tych, którzy w 2024 roku odegrali szczególną rolę w profesjonalizacji polskiego sportu.
IX edycja Kongresu i IV Gala SBP to wyższa jakość oraz jeszcze więcej inspiracji i możliwości nawiązania kontaktów biznesowych. Całość w centrum stolicy – Hilton Warsaw City Hotel (ul. Grzybowska 63 Warszawa).

– Nie zwalniamy tempa! Sport przechodzi dynamiczne zmiany, a naszą ambicją jest, by zawsze byli Państwo na bieżąco z tym, co najważniejsze. Podczas IX Kongresu Sport Biznes Polska będziemy rozmawiać o kluczowych wyzwaniach branży, ale chcemy też zaskoczyć tematyką, gośćmi i formułą wydarzenia. Już 18 marca wracamy do Hotelu Hilton Warsaw City, by wspólnie z Państwem rozpalić dyskusję w obszarach dotyczących m.in.: Sportu kobiet, nowych trendów w komunikacji i marketingu, zaangażowaniu marek w sponsoring, efektywnej współpracy samorządów w obszarze sportu oraz rozwoju infrastruktury sportowej w Polsce. Wieczorem zaś podczas uroczystej Gali wręczymy po raz czwarty Nagrody Sport Biznes Polska w 16 kategoriach za rok 2024. To będzie święto branży biznesu sportowego, na którym nie może Państwa zabraknąć. Zapraszamy już 18 marca 2025 do Warszawy! – mówi Krzysztof Kropielnicki, przewodniczący Sport Biznes Polska.
Program IX Kongresu SBP

Przykładowe tematy:
Kobiety w polskim sporcie – jak stwarzać szanse rozwojowe dla kobiet na placu gry i w menedżerskich gabinetach?
Tworzenie treści w mediach społecznościowych – co działa w sporcie, a co nie?
Kreatywne treści w marketingu organizacji sportowych – jak wyróżnić się w swojej komunikacji?
Marketing sportowy a influencer marketing – czy sport nadąża za trendami w komunikacji?
Gen Z i Pokolenie Alfa – czego spodziewać się po nowej fali konsumentów sportu?
Maksymalizacja przychodów komercyjnych organizacji sportowych – jak marketing może przełożyć się na wzrost przychodów?
Partnerstwo z małymi organizacjami sportowymi – jak wspierać i korzystać z potencjału lokalnych organizacji sportowych?
Odpowiedzialny sponsoring – strategiczne podejście do partnerstw jako forma CSR
Wykorzystanie wizerunku sportsmenek w kampaniach marketingowych
Jak budować wartość marketingową i sponsoringową rozgrywek kobiecych?
Studnia bez dna? Jakie wyzwania i zagrożenia czekają samorządy w procesie finansowania, rozwoju i promocji sportu?
Sport jako narzędzie rewitalizacji przestrzeni miejskiej – jak wydarzenia sportowe zmieniają oblicza miast?
Infrastruktura sportowa w służbie zdrowiu. Tworzenie przestrzeni do aktywności fizycznej dla różnych grup mieszkańców
Mikrowydarzenia sportowe – rola i zadania lokalnych wydarzeń w budowaniu zaangażowanej społeczności
