Czas podsumowań – SportMarketing.pl ocenia 2025 rok w branży
Powoli kończy się 2025 rok i z tej okazji redakcja portalu SportMarketing.pl przygotowała siedem zestawień. Docenimy działania branży marketingu sportowego, wybierzemy najlepsze akcje, kontrakty, imprezy sportowe. Zapraszamy do regularnego odwiedzania naszego portalu.
W najbliższych dniach na łamach SportMarketing.pl publikować będziemy branżowe podsumowania 2025 roku. Docenimy działania klubów i związków, przyjrzymy się kontraktom sponsorskim, przypomnimy najważniejsze imprezy sportowe, jakimi emocjonowaliśmy się w naszym kraju.
Tak przedstawia się lista naszych podsumowań:
- Największe zmiany w polskim sporcie w 2025 roku
- Najgłośniejsze kontrakty sponsorskie w Polsce
- Najlepsze akcje marketingowe w Polsce
- Najlepsze akcje marketingowe na świecie
- Najgłośniejsze kontrakty sponsorskie na świecie
- Najlepsze wydarzenia sportowe w Polsce
- Najbardziej wiralowe posty w sportowych social mediach
Redakcja Sport Marketing
Więcej Artykuły
4F kończy współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki
W grudniu 2025 roku zakończy się czteroletnia współpraca pomiędzy OTCF, właścicielem marki 4F, a Polskim Związkiem Koszykówki. To ważny moment w rozwoju 4F – okres, który pozwala marce otworzyć się na nowe dyscypliny, rynki i grupy odbiorców, wykorzystując bogate doświadczenia z koszykarskiego świata oraz innych realizowanych projektów.