Nowa kampania LEGO z Igą Świątek
– Z ogromną radością i dumą dzielę się tym wyjątkowym projektem. Po raz pierwszy zobaczycie Igę w naszej kampanii LEGO OOH/DOOH! Nasze hasło „Zaserwuj Radość” idealnie łączy emocje związane z tenisem z duchem świąt Bożego Narodzenia – zaznacza Joanna Starzycka-Nogaj, senior marketing manager brand i PR w LEGO.
Każdy wielki projekt to połączenie odwagi, kreatywności i świetnego zespołu. Dlatego Starzycka-Nogaj zaznacza, że ogromne podziękowania należą się zespołowi Igi Świątek, Alinie Sikorze i Darii Sulgostowskiej, osobom z LEGO, Klaudii Pac i Piotra Miki partnerowi agencyjnemu LEGO, czyli marce GoldenSubmarine.

fot. LEGO
Iga Świątek została ambasadorką marki LEGO w styczniu 2024 roku. Najlepsza polska tenisistka nie ukrywa, że jest to dla niej interesująca współpraca.

fot. LEGO
Pomoc mentalna
„Wiem, jak dużo o tym mówiliście i uważaliście, że TO i ja to świetne połączenie. Oto jest. Od dziś jestem ambasadorką LEGO w Polsce, a to oznacza: jeszcze więcej klocków LEGO” – czytamy na profilu Świątek na platformie X.
„Jestem przekonana, że nie tylko nadal będę się dobrze bawić i stosować klocki w mojej pracy w obszarze przygotowania mentalnego, ale też, że wspólnie z tą kultową marką zarazimy tą pasją, kreatywnością i frajdą kolejne pokolenia, robiąc razem dużo dobrego” – zapewniała na początku współpracy Świątek.
LEGO nie po raz pierwszy bryluje na polu marketingowym, bo po tegorocznym zwycięstwie Igi Świątek pierwszy w finale Wimbledonu, ta marka sprezentowała Polce wyjątkową budowlę z klocków. To nawiązanie do magii Wimbledonu i smaku dzieciństwa. Specjalna budowla z klocków to niezwykłe połączenie dwóch światów, które są Idze bardzo bliskie: tenisa i kreatywnej zabawy. Inspiracją do stworzenia projektu był zarówno sam turniej z charakterystyczną, zieloną trawą, białymi strojami zawodników i niepowtarzalną atmosferą na trybunach, jak i motyw truskawek, które od dekad są nieodłącznym symbolem Wimbledonu.
Piękny upominek
Prezent LEGO Polska dla Igi Świątek przybrał kształt ogromnej truskawki – nawiązującej zarówno do Wimbledonu oraz wspomnienia smaków dzieciństwa Igi, które obiegło światowe media. Budowla została zbudowana z około 3 tys. klocków LEGO i mierzy ok. 30 cm wysokości oraz 30 cm szerokości. W jej sercu jest ukryta wnęka, w której znajduje się wyjątkowe miejsce na minifigurkę Igi z rakietą tenisową. Cała konstrukcja jest pełną humoru, kreatywną pamiątką, jak i podziękowaniem dla Igi za sportowe emocje i inspirację, jaką daje fanom na całym świecie.
Istota współpracy
Partnerstwo LEGO Polska z Igą Świątek opiera się na wspólnych wartościach: wyobraźni, wytrwałości, radości z działania i trosce o innych. To współpraca dwóch światów, które łączy autentyczna pasja do tworzenia i rozwijania własnego potencjału.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Były reprezentant Polski zrezygnował z zakupu Zagłębia Sosnowiec
Marek Koźmiński, który od pewnego czasu rozważał zakup Zagłębia Sosnowiec, niespodziewanie oświadczył, że nie zamierza dłużej starać się o pakiet kontrolny klubu.