30.10.2025 13:08

Futsalowa Liga Mistrzów po raz pierwszy w Gliwicach i od razu rekordowa frekwencja

W czwartek 30 października Gliwice będą miejscem futsalowego święta. To tam, tak jak dwie dekady temu, zagrają europejscy potentaci. Imprezę, która potrwa od 30 października do 2 listopada, będzie można śledzić w PreZero Arenie Gliwice, gdzie gra miejscowy Piast.

Futsalowa Liga Mistrzów po raz pierwszy w Gliwicach i od razu rekordowa frekwencja
Autor zdjęcia: Piast Gliwice

Mamy do czynienia z sytuacją bez precedensu, ponieważ nigdy jeszcze nie zdarzyło się, by polskie miasto gościło futsalistów grających w Lidze Mistrzów

W ramach Ligi Mistrzów UEFA zaplanowano 6 spotkań:

  • 30 października:– godz. 16.00: FC Cartagena (Hiszpania) – Kauno Žalgiris (Litwa),
    – godz. 19.00: Piast (Polska) – Anderlecht (Belgia).
  • 31 października:– godz. 16.00: Anderlecht (Belgia) – FC Cartagena (Hiszpania),
    – godz. 19.00: Piast (Polska) – Kauno Žalgiris (Litwa).
  • 2 listopada:– godz. 16.00: Kauno Žalgiris (Litwa) – Anderlecht (Belgia),
    – godz. 19.00: Piast (Polska) – FC Cartagena (Hiszpania).

Gdzie można kupić bilety?

Wejściówki są dostępne online – na stronie eventim.pl – oraz stacjonarnie – w oficjalnym sklepie Piasta Gliwice przy ul. Okrzei 20, który jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 10.00–18.00 i w soboty w godz. 10.00–15.00.

Idą na całość

Specjalną akcję #IdziemyPoRekord opisuje serwis gliwice.eu:

Oprócz zwycięstwa Niebiesko-Czerwonym przyświeca jeszcze jeden cel. 30 października chcą pobić ogólnopolski i światowy rekord frekwencji na meczu futsalu. Ten pierwszy został ustanowiony w Łodzi podczas meczu Polska – Ukraina, który oglądało około 5500 osób. Z kolei rekord świata padł w ubiegłym roku podczas meczu FC Barcelona – Kajrat Ałmaty, który podziwiało 12 tysięcy widzów. Taką pojemność ma właśnie PreZero Arena Gliwice, więc wspólnie możemy go pobić„. 

Pytanie, czy Gliwice zapiszą się w historii futsalu złotymi zgłoskami, jest w tym przypadku uzasadnione.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing