Hisense świętuje historyczny moment: Inter Mediolan i Paris Saint-Germain zmierzą się w finale Ligi Mistrzów
Hisense, globalny lider w branży elektroniki użytkowej i sprzętu AGD oraz aktywny sponsor wydarzeń sportowych, z dumą ogłasza, że dwie drużyny piłkarskie wspierane przez markę – Inter Mediolan oraz Paris Saint-Germain – zakwalifikowały się do finału Ligi Mistrzów. Mecz odbędzie się w najbliższą sobotę, 31 maja w Monachium, a jego sędzią głównym będzie rumuński arbiter Istvan Kovacs.
To szczególna chwila zarówno dla klubów, jak i dla marki Hisense, która jako oficjalny partner obu zespołów będzie obecna podczas jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych roku. Finał rozgrywek będzie nie tylko zwieńczeniem sportowego sezonu, lecz także potwierdzeniem silnej pozycji Hisense na arenie międzynarodowej – zarówno jako zaufanego partnera w świecie sponsoringu, jak i dostawcy zaawansowanych technologii, które zapewniają najwyższą jakość odbioru wydarzeń sportowych na całym świecie.
– Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Inter i PSG – dwa kluby, które konsekwentnie dążą do sportowej doskonałości. Ich awans do finału Ligi Mistrzów to efekt determinacji, profesjonalizmu i pasji – wartości, które są bliskie również naszej marce – podkreśla Janko Štern, prezes Hisense Polska.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…