25.04.2025 12:52

DPD Oficjalnym Kurierem Tour de Pologne! To już 5. rok współpracy!

DPD Polska z wielką dumą i radością kontynuuje współpracę sponsoringową w roli Oficjalnego Kuriera Tour de Pologne. Jest to największy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarski odbywający się w Polsce, będący częścią kalendarza UCI World Tour. Tegoroczna, 82. edycja wyścigu to już piąty rok partnerstwa, która przyniesie kolejne sportowe emocje z udziałem najlepszych ekip kolarskich świata!

DPD Oficjalnym Kurierem Tour de Pologne! To już 5. rok współpracy!
Autor zdjęcia: DPD

Tour de Pologne to więcej niż wydarzenie sportowe –  to znakomita wizytówka promująca Polskę na arenie międzynarodowej. Trasa wyścigu przebiegająca przez najpiękniejsze regiony kraju, każdego roku przyciąga uwagę milionów widzów, zarówno na trasie, jak i przed ekranami telewizorów na całym świecie. DPD i Tour de Pologne łączą wartości i emocje związane ze światem sportu z pasją do rowerów.

– Współpraca z wyścigiem Tour de Pologne to strategiczne partnerstwo, które wpisuje się w nasze DNA, wartości i długofalową wizję budowania relacji z naszymi pracownikami, klientami oraz lokalnymi społecznościami. Rower to nieodłączny element tożsamości marki DPD. W tym roku nasze zaangażowanie będzie jeszcze większe – zarówno pod względem obecności wizualnej, jak i atrakcji dla kibiców – mówi Mateusz Sokołowski, Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej i Sponsoringu w DPD Polska.

– To piąty rok współpracy z DPD, co daje nam dużo radości i satysfakcji, bo pokazuje, że podobnie rozumiemy sport na najwyższym światowym poziomie i szanse, jakie za sobą niesie. Tour de Pologne to największa, coroczna impreza sportowa w naszej części Europy i cieszę się, że możemy rozwijać wyścig z tak uznanymi partnerami, jak DPD. Nasza współpraca układa się znakomicie, a ja nie mogę się już doczekać, kiedy znów ruszymy razem w Polskę na wydarzenie, które jest wizytówką naszego kraju na świecie. Dotrzemy do milionów ludzi przy trasie i przed telewizorami. Razem pokażemy piękne miejsca w naszym kraju i razem przeżyjemy emocje, jakich dostarczą nam kolarze z najlepszych grup świata – dodaje Czesław Lang, Dyrektor Generalny Lang Team, organizator Tour de Pologne.

Aktywacje dla kibiców

W ramach rozszerzonej współpracy DPD planuje szereg działań angażujących fanów kolarstwa i nie tylko – od interaktywnych stref kibica, przez konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, kampanie w mediach społecznościowych, aż po projekty skierowane do pracowników DPD. Nie zabraknie też akcji wśród lokalnych społeczności, promujących jazdę na rowerze jako zrównoważoną i atrakcyjną formę transportu i aktywności fizycznej. Dzięki temu Tour de Pologne będzie jeszcze bardziej dostępny i angażujący dla każdego. Na trasie będą widoczne również auta kurierskie DPD, stanowiąc wsparcie
techniczne wyścigu.

Dla DPD wyścig Tour de Pologne będzie punktem kulminacyjnym szerszego spektrum działań w gronie entuzjastów rowerowych – małych i dużych. Marka nie tylko wspiera profesjonalne kolarstwo, ale w ramach projektu #RoweremzDPD kontynuuje podnoszenie świadomości w temacie bezpieczeństwa jazdy na rowerze i korzyści zdrowotnych wynikających z takiej formy aktywności fizycznej.

Tegoroczna edycja wyścigu odbędzie się w dniach 4 – 10 sierpnia i jak co roku zgromadzi światową czołówkę kolarzy, setki tysięcy kibiców na trasie oraz miliony widzów przed ekranami. Dzięki wsparciu takich partnerów jak DPD, Tour de Pologne pozostaje jednym z najważniejszych wydarzeń sportowych w Polsce.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing