23.04.2025 09:21

Małysz i Hołowczyc wracają na trasę z Tyskie Zero – nowy sezon kampanii „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”

Po udanym starcie kampanii w 2024 roku marka Tyskie kontynuuje motoryzacyjną podróż z kultowym duetem Hołowczyc–Małysz. Legendy polskiego sportu ponownie pojawią się w kampanii promującej piwo bezalkoholowe Tyskie Zero, przypominając, że niezależnie od tego, czym jeździmy – wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na TY.

Małysz i Hołowczyc wracają na trasę z Tyskie Zero – nowy sezon kampanii „Kierowcy, jesteśmy na TY od Zera”
Autor zdjęcia: Tyskie

Nowy sezon kampanii rusza w kwietniu 2025 roku i – podobnie jak poprzedni – kierowany jest do szerokiego grona zmotoryzowanych: od codziennych kierowców przemieszczających się z punktu A do B, przez motocyklistów, aż po zawodowców, pasjonatów, konstruktorów, garażowych majsterkowiczów i fanów technologicznych gadżetów. Bo Tyskie Zero to wybór, który łączy – bez względu na to, czym jeździsz. 

Naszą kampanię kierujemy do wszystkich zmotoryzowanych – niezależnie od stylu jazdy, gustu czy posiadanego auta. Mamy świadomość, że jest to wyjątkowa grupa osób w naszym kraju, niezwykle różnorodna, ale i zjednoczona w kluczowych momentach. W ramach naszych działań chcemy budować społeczność, gdzie Tyskie Zero jest najlepszym możliwym wyborem dla kierowców – nie tylko z konieczności, ale jako rezultat dobrowolnej, odpowiedzialnej i aspiracyjnej decyzji. Wyborem, który łączy mimo różnic. W końcu wierzymy, że wszyscy kierowcy mogą być ze sobą na TY – mówi Kamil Ochelski, junior brand manager Tyskie.

W kampanii ponownie zobaczymy Adama Małysza i Krzysztofa Hołowczyca – sportowców, których połączyła wspólna pasja do motoryzacji i autentyczna relacja. Obaj startowali w Rajdzie Dakar, a dziś – tak jak wielu z nas – są codziennymi kierowcami. Tyskie Zero to ich wspólny wybór: symbol odpowiedzialności, otwartości, jak również odznaka przynależności do zróżnicowanej, ale zjednoczonej społeczności kierowców. Nowa odsłona kampanii zapowiada również niespodzianki dla konsumentów.

Duże atrakcje

W planach jest limitowana edycja produktu oraz specjalna aktywacja powstała we współpracy z Driftingowymi Mistrzostwami Polski, z którymi marka współpracuje drugi rok z rzędu. Szczegóły już wkrótce – jedno jest pewne: emocji i dźwięku silników na pewno nie zabraknie! Kierowcy – bez względu na to, co prowadzicie – jesteśmy na TY od Zera!

Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów – agencja mediowa Zenith. Identyfikacja wizualna: agencja BNA. Za dodatkowe działania kreatywne oraz PR odpowiada Grupa Przestrzeń.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing