TVP Sport na czele mediów sportowych pod względem opiniotwórczości
TVP Sport było najbardziej opiniotwórczym medium sportowym w 2024 roku – to ocena Instytutu Monitorowania Mediów. Ta redakcja była cytowana ponad 16 tysięcy razy.
Instytut Monitorowania Mediów poddał analizie treści w prasie, radiu, telewizji oraz na portalach internetowych innych mediów w 2024 roku, zwracając uwagę, jak często powoływano się na określone redakcje.
Znaczny wzrost liczby cytowań
Na pozycję lidera w mediach sportowych wysunąło się TVP Sport, dystansując konkurencję. Ta redakcja była cytowana aż 16 586 razy. To o ponad siedem tysięcy więcej niż w 2023 roku.
Kto był w czołówce?
TVP Sport okazało się lepsze od takich redakcji jak Meczyki.pl (9081 cytowań), „Przegląd Sportowy” (8424), Eurosport (8293) i SportoweFaktyWp.pl (6465).
Jeśli chodzi o inne spojrzenie na tę sprawę, ta liczba cytowań w 2024 roku sprawia, że TVP Sport zajmuje czwarte miejsce w kategorii stacji telewizyjnych i czternaste w rankingu ogólnym, bez podziału na rodzaj mediów czy ich tematykę.