Dawid Pożoga nowym CMO w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Dawid Pożoga odpowiada w STS za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym pionem marketingu.
Do jego głównych zadań należy m.in: umocnienie pozycji STS jako lidera rynku i najlepiej
rozpoznawalnej marki bukmacherskiej w Polsce oraz opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej wraz z koordynacją działań online i offline (retail).
– Dołączam do marki, która od lat jest niekwestionowanym liderem rynku. W 2025 roku będziemy kontynuować zapoczątkowane już zmiany w komunikacji marketingowej STS. Stawiamy przy tym na odważne i niestandardowe rozwiązania, które pozwolą odświeżyć wizerunek marki. W naszej strategii będziemy jeszcze bliżej naszych klientów oferując im w ramach nowej platformy komunikacji „Bardziej” atrakcyjne bonusy i promocje oraz oddając w ich ręce najlepsze narzędzia do obstawiania poparte rozbudowaną ofertą. Jestem przekonany, że dotychczasowe mocne podstawy oraz potencjał i skala talentu osób tworzących marketing STS pozwolą nam skutecznie zrealizować wszystkie założone cele – mówi Dawid Pożoga.
Dawid Pożoga ma ponad 16-letnie doświadczenie w marketingu na rynku polskim i
międzynarodowym. Zdobywał je zarządzając strategią marketingową takich marek jak Rankomat, Displate czy Zalando (oddział polski i czeski). Od lat jest również członkiem jury najważniejszych konkursów w branży marketingowej na czele m.in. z Effie Polska.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw
Od końcówki października ubiegłego roku funkcję prezesa Związku Piłki Ręcznej w Polsce piastuje Sławomir Szmal. – Zdaję sobie sprawę, że w piłce ręcznej zaczęliśmy proces odbudowy. Inwestujemy przede wszystkim w dzieci i młodzież, a na wyniki tego wszystkiego musimy poczekać – zaznacza były wybitny bramkarz w rozmowie z naszym portalem.