Inicjatywa UEFA dla kobiet zajmujących się piłką z udziałem Polki
Kobiety z całej Europy niedawno spotkały się w Lozannie w Szwajcarii w ramach inicjatywy UEFA Women in Football Leadership, aby wziąć udział w serii warsztatów i seminariów mających na celu przygotowanie ich do pełnienia ważnych funkcji w branży. Kolejne trzydzieści cztery kobiety są gotowe na kolejne wyzwanie w karierze dzięki programowi UEFA Women in Football […]
Kobiety z całej Europy niedawno spotkały się w Lozannie w Szwajcarii w ramach inicjatywy UEFA Women in Football Leadership, aby wziąć udział w serii warsztatów i seminariów mających na celu przygotowanie ich do pełnienia ważnych funkcji w branży.
Kolejne trzydzieści cztery kobiety są gotowe na kolejne wyzwanie w karierze dzięki programowi UEFA Women in Football Leadership (UEFA WFLP), wspieranemu przez EA Sports FC. Na początku tego miesiąca osoby z całej Europy i spoza niej zebrały się w Lozannie w Szwajcarii na najnowszej edycji kursu UEFA Academy, który daje kobietom potencjał do rozwoju kariery i obejmowania wysokich stanowisk.
Program UEFA WFLP, uruchomiony w 2014 roku, buduje pewność siebie i uczy umiejętności przywódczych poprzez połączenie ćwiczeń budujących zespół, zajęć grupowych i sesji indywidualnych z ekspertami z IMD Business School w Lozannie, partnera akademickiego kursu. Program przyniósł już korzyści ponad 270 kobietom, a grupa z 2024 roku cieszy się swoim doświadczeniem tak samo jak ich poprzednicy.
W wydarzeniu wzięła udział Magdalena Orpych, która jako freelancer zajmuje się grafiką.
Projekt dla UEFA 🖌️ na IG federacji kilka dodatkowych kafelków promujących program. https://t.co/QzBCxHnuJf
— Magdalena Orpych (@Orpych9) September 4, 2024
Ten event pokazuje rosnące zainteresowanie UEFA piłką kobiecą. Kolejne etapy rozwoju są kwestią czasu.
fot. UEFA
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.