Branża sportu i biznesu ponownie spotka się we Wrocławiu podczas IV Konferencji Sport For Brands
Branżowe case studies, różne ujęcia sponsoringu sportowego, topowi eksperci, integracja i networking – to wszystko czeka na uczestników IV edycji Konferencji Sport For Brands, która odbędzie się już 4 czerwca we Wrocławiu.
Już po raz czwarty Stowarzyszenie Sport Biznes Polska zgromadzi w jednym miejscu czołowych przedstawicieli środowiska sportu i biznesu, aby wspólnie pochylić się nad tematem rozwoju sponsoringu sportowego, wymienić doświadczeniami i wzajemnie zainspirować.
Głównym założeniem konferencji jest propagowanie wiedzy, promocja dobrych praktyk, ale też inspirowanie do rozwoju i wyjścia poza utarte schematy działania. W ciągu jednego dnia zaproszeni eksperci zaprezentują 10 case studies skutecznego i kreatywnego wykorzystania potencjału sponsoringu z dwóch perspektyw, sponsora i sponsorowanego.
Poznaj program oraz ekspertów >>>
„Jako Stowarzyszenie SBP dokładamy wszelkich starań, aby cały czas podnosić jakość naszych wydarzeń, ale nie osiągnęlibyśmy tego bez wsparcia i zaangażowania naszych partnerów. Dziękujemy, że wspólnie z Wami możemy organizować najważniejsze wydarzenia branżowe w kraju!” – zapewnia Stowarzyszenie SBP.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Paris Saint-Germain reaktywuje „PSG LIMITED” – luksusowe kolekcje premium wracają z nowymi kolaboracjami
Paris Saint-Germain (PSG) oficjalnie wznowił projekt PSG LIMITED, serię ekskluzywnych, limitowanych kolekcji i współprac z markami lifestyle’owymi, która ma umocnić klub nie tylko jako potęgę sportową, ale też globalną markę kulturową i lifestyle’ową.