Aktualności 10 lutego 2024

Emirates globalnym partnerem NBA i sponsorem tytularnym turnieju NBA Cup

Linie lotnicze Emirates nawiązały współpracę z NBA i zostały oficjalnym globalnym partnerem lotniczym najlepszej koszykarskiej ligi świata. Dzięki tej współpracy linie Emirates stały się pierwszym w historii partnerem NBA w postaci naszywek sędziowskich oraz partnerem tytularnym Emirates NBA Cup.

Linie Emirates i National Basketball Association (NBA) ogłosiły wieloletnie globalne partnerstwo marketingowe, ustanawiając Emirates oficjalnym światowym partnerem linii lotniczych NBA. Dzięki tej współpracy linie Emirates stają się także inauguracyjnym partnerem tytularnym Pucharu NBA, wcześniej nazywanego Turniejem Śródsezonowym NBA, a także pierwszym w historii partnerem NBA w postaci naszywek na koszulkach sędziowskich.

Jako pierwszy partner tytularny Emirates NBA Cup, globalna linia lotnicza będzie prezentowana za pośrednictwem logo wydarzenia Emirates NBA Cup pod wspólną marką. Jesteśmy dumni z nawiązania globalnej współpracy marketingowej z Narodowym Stowarzyszeniem Koszykówki i zostania jego oficjalnym globalnym partnerem linii lotniczych – powiedział szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes i dyrektor generalny Emirates Group.

Emirates to światowej klasy linia lotnicza, która podziela nasze zaangażowanie w angażowanie fanów na całym świecie w nowe i kreatywne sposoby – powiedział zastępca komisarza i dyrektor operacyjny NBA Mark Tatum  i dodał: – Ponieważ koszykówka jest w dalszym ciągu uznawana za najszybciej rozwijający się sport na świecie, ta współpraca pokaże emocje związane z NBA milionom ludzi, którzy co roku latają liniami Emirates.

Sponsoring umożliwi także liniom Emirates obecność na innych prestiżowych wydarzeniach ligowych, w tym jako partner NBA Crossover – wciągającego wydarzenia dla fanów w NBA All-Star – oraz jako partner prezentujący projektu NBA Finals Legacy Project, w ramach którego nowych centrów na żywo, nauki i zabawy NBA Cares na każdym rynku drużyn finałów NBA. Marka Emirates będzie także widoczna za pośrednictwem wirtualnych oznakowań na stadionach i na tablicy podczas transmitowanych w telewizji meczów NBA, począwszy od meczu gwiazd NBA 2024.

Linie Emirates będą angażować fanów NBA na całym świecie jako partner wybranych przedsezonowych i sezonowych meczów NBA Global Games oraz poprzez interaktywne wydarzenia dla fanów ligi, w tym „NBA District” i „NBA House”. Ponadto kibice będą mieli okazję oglądać treści NBA podczas wszystkich lotów Emirates za pośrednictwem systemu rozrywki pokładowej linii, w tym długie filmy dokumentalne, profile zawodników, wywiady i nie tylko.

Partnerstwo marketingowe umożliwi także fanom koszykówki zakup szerokiej gamy oficjalnych towarów NBA, w tym piłek do koszykówki, odzieży sportowej i przedmiotów kolekcjonerskich w stylu vintage, a współpraca pod wspólną marką rozpocznie się jeszcze w tym roku. Towar będzie sprzedawany w oficjalnym sklepie Emirates w siedzibie Emirates w Dubaju oraz w Internecie pod adresem  www.emirates.store, który zapewnia dostawy na całym świecie. Członkowie Emirates Skywards mogą także wymieniać mile na zakupy z tej ekscytującej oferty.

Naszywka Emirates pojawi się także na koszulkach wszystkich sędziów Krajowego Związku Koszykówki Kobiet (WNBA) począwszy od sezonu 2025 oraz NBA G League, oficjalnej niższej ligi NBA, począwszy od sezonu 2024–25. 73. Mecz Gwiazd NBA odbędzie się w Gainbridge Fieldhouse w Indianapolis w stanie Indiana i dotrze do fanów w 214 krajach i terytoriach w 60 językach w telewizji, mediach cyfrowych i mediach społecznościowych .

Linie Emirates od prawie 30 lat wspierają koszykówkę w regionie, pomagając nawiązać kontakt z zagorzałymi fanami tego popularnego sportu w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Libanie oraz zapewniając platformę do wyróżniania najlepszych i najjaśniejszych gwiazd.

Globalne portfolio sponsorskie Emirates obejmuje współpracę z czołowymi klubami sportowymi, organizację turniejów, prestiżowe wydarzenia kulturalne i nie tylko. Współpraca Emirates z NBA będzie wspierać wysiłki linii lotniczej mające na celu dotarcie do ogromnej rzeszy fanów w USA i na całym świecie dzięki wspólnej pasji do koszykówki.

fot. emirates.com