Aktualności 10 stycznia 2024

Gwiazdy grają w padla! Przed nami turniej CUPRA PADLOWE 2024

Sto pięćdziesiąt gwiazd sportu, mediów i showbiznesu zagra w wyjątkowym turnieju padla CUPRA PADLOWE. Spotkanie odbędzie się 3 lutego na kortach Interpadel w Warszawie i jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie tą niezwykle szybko rozwijającą się dyscypliną sportu. Przed nami trzecia edycja wydarzenia.

Dotychczas uczestnikami turnieju byli znani sportowcy m.in. Agnieszka Radwańska, Joanna Jędrzejczyk, Natalia Kaczmarek, Artur Szpilka, Jerzy Dudek, Zbigniew Boniek, Mariusz Czerkawski oraz osobistości mediów i show biznesu, m.in. Quebonafide czy Łukasz Kadziewicz. Zawodnicy tegorocznej edycji będą rywalizować w całodziennym turnieju na kortach Interpadel w Warszawie, a podczas wieczornego afterparty w restauracji Pa Ta Thai, odbędzie się charytatywna licytacja sportowych pamiątek, przekazanych przez obecne na turnieju gwiazdy. Pieniądze z licytacji zostaną przeznaczone na Program Stypendialny “PADLOWE”, który ma na celu wspierać młodych, polskich padlistów w rozwoju ich karier sportowych.

– Padel to aktualnie najbardziej dynamicznie rozwijająca się dyscyplina sportu w Europie! Rekordową popularnością cieszy się w Hiszpanii. Tam jest sportem narodowym i gra w niego ponad 5 mln osób! Dlatego w tym roku do grona naszych Partnerów dołączyła marka motoryzacyjna z hiszpańskim DNA – CUPRA, która została sponsorem tytularnym turnieju – mówi dziennikarz sportowy Tomasz Smokowski, pomysłodawca i organizator CUPRA PADLOWE.
– Chcemy promować padla w Polsce, wspierać młodych, zdolnych padlistów, a dla środowiska ludzi zaangażowanych w rozwój sportu w naszym kraju, stworzyć okazję do nieformalnego, ciekawego spotkania na nowym gruncie. Dlatego powstało CUPRA PADLOWE – tłumaczy Smokowski.

Padel to gra rakietowa łącząca elementy tenisa i squasha. Mecz zawsze odbywa się w układzie deblowym (dwie pary), na oszklonym korcie wielkości 1/3 kortu tenisowego.

– Na tegorocznych Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu padel będzie dyscypliną pokazową, a za cztery lata, w Los Angeles, już oficjalną dyscypliną olimpijską. Chcemy wychować pierwszą polską reprezentację Polski w padla – deklaruje Smokowski.

Historia CUPRY i padla

Hiszpańska marka zaangażowała się w promocję padla w 2019. W tym czasie zaznaczyła swoją obecność w tej dyscyplinie poprzez wsparcie World Padel Tour i International Padel Federation, profesjonalnych zawodników padla, ale też młodych talentów.

CUPRA i padel mają podobne DNA. Poza tym samym krajem pochodzenia są współczesną interpretacją sportowego charakteru skoncentrowaną na budowaniu ciekawych społeczności. Przyciągają ludzi z pasją, nieszablonowych, wyróżniających się. Poprzez promocję padla lokalnie w Polsce, jako marka chcemy być bliżej ludzi dzielących wspólne emocje, determinację i zaangażowanie w sport. Padel to sport demokratyczny, dla ludzi w każdym wieku, każdej płci, gdzie liczy się nie tylko rywalizacja na korcie, ale także skracanie dystansu między ludźmi – mówi Katarzyna Dziomdziora, PR Managerka marki CUPRA.

Śledź zmagania gwiazd lub zagraj z nimi!

Turniej będzie można śledzić w kanałach partnerów medialnych imprezy – na Kanale Sportowym na YouTubie i w serwisie SportoweFakty.wp.pl . Organizatorzy zapowiedzieli też możliwość wygrania udziału w turnieju CUPRA PADLOWE przez chętnych amatorów. Szczegóły wkrótce!

Turniej CUPRA PADLOWE 2024 wspierają marki CUPRA, Superbet, Lech Free, Head oraz Restauracja Pa Ta Thai. Partnerami medialnymi imprezy są Wirtualna Polska oraz Kanał Sportowy. Organizatorem wydarzenia jest agencja Sportfolio.