Fabrizio Romano dołączył do Google Pixel
Czy w świecie piłki nożnej jest ktoś, kto bardziej kojarzy się z telefonem w ręku niż Fabrizio Romano? Włoski transferowy guru i jeden z najbardziej rozpoznawalnych dziennikarzy sportowych na świecie dokonał kolejnego transferu. Tym razem chodzi o samego Romano, który dołączył do zespołu Google Pixel.

Dziennikarz sportowy z Półwyspu Apenińskiego jest „bestią” mediów społecznościowych. Romano na platformie X (dawniej Twitter) ma aż 19,4 milionów obserwujących. Z kolei na Facebooku zgromadził 16 mln obserwujących, a na Instagramie 26,1 mln. Włocha na platformie TikTok obserwuje 9,3 mln użytkowników.
Ponadto „transferowy król” prowadzi kanał na YouTube, który zgromadził szeroką widownię – 2,01 mln. Jeśli chodzi o platformę Twitch to obecnie śledzi go pół miliona widzów.
– Umowa została sfinalizowana. Cieszę się, że dokonałem transferu i dołączyłem do Team Pixel jako ich najnowszy nabytek – przyznał Romano.
To nie pierwsza współpraca Google Pixel ze światem piłki nożnej. Wcześniej nawiązano współdziałanie z Arsenalem, Liverpoolem, Niemieckim Związek Piłki Nożnej (DFB) oraz męskimi i żeńskimi drużynami seniorskimi reprezentacji Anglii. A teraz czas na Fabrizio Romano.
Done deal, I’m delighted to have made the transfer and joined #teampixel as their latest signing. @googleuk #ad pic.twitter.com/4cq7clESjm
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) January 1, 2024
Ze strategicznego punktu widzenia wygląda to na mistrzowskie posunięcie. Powitanie twórcy z gigantyczną rozpoznawalnością w social mediach oznacza zaangażowanej wielomilionowej publiczności.
fot. Pressfocus.pl

Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Radomiak Radom ma nową rzeczniczkę prasową
Nową rzeczniczką prasową Radomiaka Radom została Gabriela Polak. Zastąpiła na tym stanowisku wieloletniego pracownika klubu - Damiana Markowskiego.



