Aktualności 19 listopada 2023

Booking.com przedłużył współpracę z UEFA

autor: Adrian Janiuk
UEFA ogłosiła przedłużenie współpracy z Booking.com, internetowa platforma podróży i zakwaterowania. Booking.com sponsorem przyszłorocznych mistrzostw Europy UEFA w Niemczech oraz mistrzostw Europy Kobiet UEFA, które odbędą się w 2025 roku w Szwajcarii.

Internetowa platforma turystyczna Booking.com pomoże zgromadzić fanów piłki nożnej z całego świata jako oficjalny partner obu rozgrywek w zakresie zakwaterowania i atrakcji. Turnieje UEFA EURO odbywają się latem, kiedy podróżni są najbardziej zainspirowani do podróżowania i odkrywania nowych miejsc. Wiele miast-gospodarzy plasuje się wśród najpopularniejszych kierunków podróży w Europie według Booking.com ze względu na wiele oferowanych atrakcji turystycznych. Partnerstwo to doskonała okazja, aby pomóc fanom wyruszyć w niezapomnianą podróż w czasie, gdy najbardziej entuzjastycznie podchodzą do odkrywania świata podczas wielkich turniejów piłkarskich.

Banery Booking.com będą dostępny cyfrowo na stadionach podczas wszystkich 51 meczów UEFA EURO 2024 i 31 spotkań UEFA EURO 2025 kobiet.

Booking.com, sponsor historycznego turnieju UEFA EURO 2022 kobiet, będzie w dalszym ciągu wspierać swoje zaangażowanie w kobiecej piłki nożnej. Nadal będzie sponsorował kolejny turnieju UEFA EURO 2025 kobiet, które odbywają się w ośmiu miastach-gospodarzach w Szwajcarii. Rywalizacja kwalifikacyjna do turnieju finałowego rozpocznie się w kwietniu przyszłego roku.

UEFA EURO 2024 odbędzie się w 10 miastach-gospodarzach w całych Niemczech od 14 czerwca do 14 lipca. Losowanie turnieju finałowego odbędzie się 2 grudnia w Hamburgu.

Jesteśmy podekscytowani możliwością odnowienia współpracy z Booking.com, liderem rynku w branży turystycznej, w zakresie UEFA Euro 2024 i UEFA Women’s Euro 2025. Opierając się na sukcesach poprzednich turniejów, UEFA i Booking.com w dalszym ciągu angażują się w ulepszanie podróż kibica. Wszystkim kibicom podróżującym na mecze Booking.com zapewni bezproblemową podróż i zakwaterowanie. Razem łączymy pasję do piłki nożnej i radość podróżowania – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.

Jesteśmy zachwyceni możliwością ponownej współpracy przy Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej UEFA. Na Booking.com wiemy, że pasje inspirują do podróży, a dzięki naszej misji, aby pomóc każdemu poznać świat, obejrzenie meczu Twojej drużyny to doskonały powód, aby odwiedzić nowe miejsca i spróbować nowych wrażeń, a wszystko to przy jednoczesnym byciu częścią kultowego futbolu chwile. Ta szansa oznacza również, że możemy być częścią UEFA EURO 2025 kobiet, wspierając różnorodność płci i włączenie społeczne w sporcie i podróżach – wyznała Natalie Wills, wiceprezes ds. marketingu marki, Booking.com.

Booking.com i wielkie grono innych międzynarodowych koncernów Adidas, Alipay, Atos, Coca-Cola, Engelbert Strauss, Hisense, Lidl i Vivo są oficjalnymi globalnymi sponsorami UEFA EURO 2024. Z kolei Adidas, Amazon, EA Sports, Euronics, Grifols, Heineken, Hublot, Just Eat Takeaway. com, Lay’s, PlayStation, Visa oraz Booking.com są oficjalnymi światowymi sponsorami UEFA Women’s EURO 2025.

fot. UEFA.com