Nowy dostawca oficjalnej piłki meczowej europejskich rozgrywek
UEFA podpisała 3-letnią umowę z Decathlonem. Marka Kipsta została oficjalnym dostawcą piłek meczowych Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA. Francuski producent będzie współpracował z UEFA w latach 2024–27.

UEFA ogłosiła, że Kipsta, marka piłkarska francuskiego producenta artykułów sportowych Decathlon, podpisała trzyletnią umowę licencyjną i zostanie oficjalnym dostawcą piłek meczowych Ligi Europy i Ligi Konferencji Europy, począwszy od przyszłego sezonu do 2027 roku.
Zaprojektowane, przetestowane i stworzone we Francji, oficjalne piłki meczowe Kipsta spełniają najwyższe wymagania techniczne i posiadają certyfikat FIFA QUALITY PRO. Francuska marka dostarcza również oficjalną piłkę meczową Ligue 1 i Ligue 2 we Francji, a także Jupiler Pro League w Belgii.
– Cieszymy się, że możemy po raz pierwszy ogłosić markę Kipsta oficjalnym dostawcą piłek meczowych i połączyć siły z marką, która podziela naszą pasję do innowacji, jakości i miłość do gry. Doświadczenie Kipsta w dostarczaniu najwyższej jakości piłek i zaangażowanie w sport będą ogromnymi atutami, gdy Liga Europy i Liga Konferencji Europy wkroczą w nową erę – oświadczył podczas nawiązania współpracy Guy-Laurent Epstein, dyrektor UEFA do spraw marketingu.
– Decyzja UEFA docenia doświadczenie i zdolność marki Kipsta do oferowania wysokiej jakości produktów technicznych, które spełniają najwyższe standardy. Wzmacnia również zaangażowanie zespołów Kipsta w uprawianie piłki nożnej, zarówno amatorskiej, jak i profesjonalnej, na całym świecie – wyznał dyrektor do spraw produktów i sportu firmy Decathlon, Fabien Brosse.
C’EST OFFICIEL
Kipsta sera le fournisseur officiel des ballons de l’UEFA Europa League et de l’UEFA Europa Conference League dès la saison prochaine et jusqu'en 2027
pic.twitter.com/B759FScsml
— Decathlon (@Decathlon) November 10, 2023
Kipsta, z siedzibą w Tourcoing we Francji, specjalizuje się w projektowaniu produktów piłkarskich od 2016 roku. Marka dąży do doskonałości, dostarczając klientom produkty o wysokiej wydajności, w tym na najwyższym poziomie, w najbardziej przystępnej cenie.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Szymon Marciniak został zaatakowany przez hiszpańskich kibiców w mediach społecznościowych. Kilkadziesiąt tysięcy oszczerczych komentarzy!
Nie milkną echa rewanżowego meczu półfinałowego Ligi Mistrzów między Interem Mediolan a Barceloną. Spotkanie zakończone triumfem Włochów obfitowało w gole (4:3), jednak nie zabrakło też spornych sytuacji, które bulwersują fanów Barcy. Oni obarczają winą za niepowodzenie swojej drużyny Szymona Marciniaka.



