Firma Hisense została oficjalnym sponsorem PSG
Hisense, globalny producent elektroniki użytkowej, przedłuża umowę z francuskim klubem Paris Saint-Germain na kolejne dwa lata, podczas których marka będzie pełnić funkcję oficjalnego sponsora drużyny. Zapoczątkowana w sierpniu 2020 roku współpraca została przedłużona do końca sezonu 2024/2025.

W ciągu ostatnich kilku lat Hisense znacząco umocnił swoją pozycję jako jednego ze światowych liderów rynku elektroniki domowej. Jednym z filarów, na których opiera się strategia marki, jest sponsoring sportowy. Zaangażowanie Hisense w tym obszarze kibice z całego świata mogą obserwować podczas największych sportowych wydarzeń, takich jak Mistrzostwa Świata FIFA 2022, czy podczas zbliżających się rozgrywek UEFA EURO 2024. Przedłużenie partnerstwa Hisense z Paris Saint-Germain jest kolejnym obliczem realizowanej strategii marki oraz elementem stałego wznoszenia wrażeń audiowizualnych podczas oglądania piłki nożnej na wyższy poziom.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą przygodę z Hisense, firmą podzielającą naszą filozofię. Innowacja leży u podstaw naszej współpracy i determinacji w dalszym wzbogacaniu doświadczeń naszych kibiców przed i poza ekranem – powiedział Marc Armstrong, Chief Revenue Officer Paris Saint-Germain.
Relacje z Paris Saint-Germain stanowią integralną część strategii sportowej Hisense, która zwiększa komfort oglądania wydarzeń sportowych w domach kibiców w Europie dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zastosowanych w telewizorach marki. Wierzymy, że dzięki temu partnerstwu możemy w dalszym ciągu udoskonalać nasze technologie w celu zapewnienia najlepszych wrażeń audiowizualnych. – Catherine Fang, Executive Vice President w Hisense.
Już w pierwszej połowie 2023 roku Hisense wygenerował wzrost sprzedaży telewizorów na całym świecie o 21,05% w porównaniu rok do roku. Sukces marki możliwy jest m.in. dzięki działaniom w zakresie sponsoringu sportowego. W ramach partnerstwa z paryskim klubem Hisense już teraz wyposaża swoje telewizory w tryb sportowy jako standardowy element swoich modeli. Tryb sportowy został stworzony w celu zapewnienia najwyższej jakości wrażeń podczas oglądania sportowych zmagań na ekranie. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji (AI) system samodzielnie dostosowuje parametry obrazu oraz dźwięku, zapewniając większą płynność obrazu

Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Szymon Marciniak został zaatakowany przez hiszpańskich kibiców w mediach społecznościowych. Kilkadziesiąt tysięcy oszczerczych komentarzy!
Nie milkną echa rewanżowego meczu półfinałowego Ligi Mistrzów między Interem Mediolan a Barceloną. Spotkanie zakończone triumfem Włochów obfitowało w gole (4:3), jednak nie zabrakło też spornych sytuacji, które bulwersują fanów Barcy. Oni obarczają winą za niepowodzenie swojej drużyny Szymona Marciniaka.



