„Przegląd Sportowy” odnotowuje wzrost sprzedaży po zmianie rytmu publikacji
Ringier Axel Springer Polska zdecydował się ograniczyć wydawanie "Przeglądu Sportowego" do dwóch razy w tygodniu. Ta decyzja przyniosła zauważalny wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku.
Od początku stycznia, gazeta jest dostępna tylko w poniedziałki i piątki. Dane PBC z pierwszych trzech miesięcy tego roku wskazują na następujący wzrost sprzedaży:
– Styczeń: 15 547 egz. w porównaniu z 14 577 rok wcześniej,
– Luty: 21 410 egz. w porównaniu z 16 310 rok wcześniej,
– Marzec: 20 401 egz. w porównaniu z 14 057 rok wcześniej.
Z analizy można też wyciągnąć wnioski na temat sprzedaży drukowanej i elektronicznej „PS”. W styczniu sprzedano 14 673 drukowane egzemplarze (13 251 rok wcześniej) oraz 874 e-wydania (1326 rok wcześniej). W lutym liczby te wyniosły odpowiednio 19 999 (14 971 rok wcześniej) i 1411 (1339 rok wcześniej). Marzec to 19 172 egzemplarze drukowane (13 768 rok wcześniej) i 1229 e-wydania (289 rok wcześniej).
Adrian Janiuk
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…