Lech coraz mocniej stawia na żeńską drużynę. Panie z dużym sponsorem
Drużyna prowadzona przez trenerkę Alicję Zając rozpocznie w połowie sierpnia swój trzeci sezon w niebiesko-białych barwach. Dla lechitek będzie to pierwszy rok występów na zapleczu Ekstraligi. Co ważne, walkę o awans do najwyższej klasy rozgrywkowej w kraju zawodniczki Kolejorza rozpoczną z nowym sponsorem, którym w minionych dniach został Body Chief.
– Bardzo się cieszymy z pozyskania sponsora na front koszulki zespołu kobiecego. Pokazuje to, jak dobrze nasza drużyna kobieca się rozwija nie tylko sportowo na boisku, ale też w elemencie sponsoringu. Bardzo nam zależy, żeby ten zespół organicznie rósł, z roku na rok się rozwijał o własnych siłach i przyciągał uwagę sponsorów oraz kibiców – mówił Piotr Rutkowski, właściciel Lecha Poznań.
Body Chief to poznańska firma, a jej pracownicy regularnie kibicują Kolejorzowi z trybun Enea Stadionu. Teraz obie marki związały się roczną umową sponsorką. Logo Body Chief znajdzie się na nowej, dedykowanej tylko sekcji kobiecej koszulce meczowej. Jest to ewenement w Polsce, żeby damska drużyna miała własny trykot, który różni się od tego, w których na co dzień występują niebiesko-biali.
— Lech Poznań UAM (@lech_uam_women) August 4, 2023
– Jesteśmy firmą z Poznania i jak tylko dowiedzieliśmy się, że jest taka możliwość, to bardzo ucieszyliśmy się i stwierdziliśmy, że jest to dobra okazja, żeby być z Lechem Poznań. Pomyśleliśmy też, że promocja piłki kobiecej, która rozwija się bardzo dynamicznie, to coś, co nas interesuje i co też będzie bardzo spójne z naszą marką oraz naszymi działaniami – stwierdził Marcin Mazurek, prezes firmy Body Chief.
Koszulki Lecha Poznań UAM na sezon 2023/24 – z logiem sponsora – będą do kupienia w e-sklepie, a także w Stacji Kolejorz Stadion.
fot. lechpoznan.pl
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…