Ofensywa InPostu. “Chcemy być coraz większym mecenasem polskiego sportu”
Jakub Kłyszejko, SportMarketing.pl: – Firma InPost zaangażowała się w kolejną dyscyplinę sportu. Dlaczego postawiliście akurat na kolarstwo?
Izabela Karolczyk-Szafrańska, Group Marketing Director InPost: – Kolarstwo, a szerzej sporty rowerowe, są bardzo popularne, zarówno w Polsce, jak i na świecie. My jesteśmy firmą, która pracuje na dziewięciu rynkach. Kolarstwo jest świetną platformą komunikacyjną dla marketingu, na prawie każdym z tych rynków. To fantastyczny sport, który uprawia niemalże każdy od najmłodszych lat.
Szybkość i dynamika waszej firmy łączy się z szybkością i dynamiką w kolarstwie.
– Tak. Znaleźlibyśmy tu wiele wspólnych cech. To przede wszystkim dynamika, dążenie do doskonałości, precyzja. Stawiamy na sport, a kolarstwo jest dodatkowo naturalne, bardzo ekologiczne. Dobrze byłoby, aby jak najwięcej osób przesiadło się na rower. Mamy też takie same barwy. Żółta koszulka lidera idealnie komponuje się z kolorami firmy InPost.
‼️Z dumą ogłaszamy, że @InPostPL zostaje Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa!🇵🇱
Współpraca z renomowanym liderem usług logistycznych dla e-commerce, który zrewolucjonizował rynek przesyłek w Polsce, jest dla nas zaszczytem💪🤝#PolskieKolarstwo #InPost #WspólnieNaSzczyt pic.twitter.com/NIOkSATRzm— PZKol (@PZKolarski) July 27, 2023
Umowa ze związkiem obowiązuje do końca roku. Przy spełnieniu pewnych warunków może zostać kontynuowana?
– Zakładamy taką współpracę. Będziemy bogatsi o doświadczenia, które zdobędziemy teraz. Wchodzimy do kolarstwa w bardzo aktywnym momencie. Mamy Tour de Pologne, mistrzostwa świata w Glasgow, mistrzostwa Polski. Okazji do wspólnych działań na pewno nie zabraknie.
W waszym teamie są również m.in. lekkoatleci. Mamy niemalże równo rok do igrzysk w Paryżu. Wasza firma szykuje sponsorką, olimpijską ofensywę?
– Wszystko przed nami, w tym momencie ciężko jest się nam do tego odnieść. Na pewno nie mówimy nie. Mamy dużo dyscyplin: lekkoatletykę, wspieramy tenisistkę Weronikę Baszak, mamy piłkę nożną i kolarstwo. Stajemy się marką, która coraz mocniej wspiera sport. Chcemy być coraz większym mecenasem polskiego sportu.
Jedziemy #DoCeluRazem!
InPost został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. 🚴🏻♂️Jesteśmy dumni, że możemy towarzyszyć polskim zdolnym kolarzom na drodze #DoCelu. pic.twitter.com/3Qw8miR41C— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) July 27, 2023
W jaki sposób chcecie popularyzować kolarstwo?
– Na pewno będziemy przygotowywać różne akcje dla kibiców. Dopiero zaczynamy współpracę i szykujemy cały plan wsparcia, a to jest proces, który wymaga przemyślanego planowania. W swojej firmie mamy też team sportowy, który amatorsko trenuje. Zamierzamy przygotować też sporo interesujących rzeczy dla naszych pracowników. Myślę, że dużo będzie się działo.