Aktualności 1 lipca 2023

Lech Poznań z nowym sponsorem strategicznym i koszulką meczową

Lech Poznań po raz kolejny chce oddać hołd swojej kolejowej tradycji, co będzie podkreślone na nowych strojach meczowych, które piłkarze będą zakładać w sezonie 2023/24. Dodatkowo na trykotach znajdzie się logo nowego Sponsora Strategicznego - Superbet.

Koszulkę meczową zaprojektował Michał Leosz, który trykotowi starał się nadać lekki styl retro, ale z ukośnymi liniami dodającymi dynamizmu i tworzącemu dzięki temu nowoczesną całość. Dodatkowo w każdym komplecie kołnierzyk oraz ściągacze rękawków są trójkolorowe (niebiesko-biało-błękitne), co tylko dopełnia całą kompozycję. Z kolei na piersi znajduje się niebiesko-biały herb w postaci obhaftowanego żakardu HD, a na karku haftowany napis KOLEJORZ.

–Projekt “Lokomotywa”, bo tak nazywamy koncept nowej koszulki meczowej nawiązuje do frontu lokomotywy stojącej przed Stadionem Poznań, która jest symbolem Kolejorza, a także do niebiesko-białego herbu. Przypomnijmy tutaj, że kształt naszego herbu przypomina widzianą z lotu ptaka lokomotywę, natomiast skrzydełka Merkurego – boga kurierów i transportu – nawiązują do kolejowej tradycji klubu – wyjaśniał Marcin Wierzejewski, dyrektor handlowy Lecha Poznań.

Koszulki zostały wyprodukowane z materiałów przyjaznych środowisku (tkaniny ECO są produkowane w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu PET i posiadają certyfikat Global Recycled Standard). Stanowi to istotne zaangażowanie w eko-zrównoważoną produkcję, co przekłada się na podwójną korzyść dla środowiska: produkcja wymaga mniej wody i mniej energii, a przede wszystkim daje drugie życie odpadom materiałów PET, które w przeciwnym razie zostałyby wyrzucone. Przypomnijmy, że na każdą wyprodukowaną koszulę z Eco-Fabric poddaje się recyklingowi około 13 półlitrowych plastikowych butelek. A to wszystko z myślą o przyszłości planety – poinformował Lech Poznań w oficjalnym komunikacie.

Nowe koszulki meczowe kosztują 349 złotych. Niebieski (pierwszy) komplet można już kupić w sklepie internetowym, a także stacjonarnie w Stacji Kolejorz Stadion oraz w pozostałych punktach znajdujących się na terenie Poznania. Jeśli chodzi o drugi komplet, to można go zamówić w preorderze, a stacjonarnie będzie on dostępny wkrótce.

“Przypominamy też o specjalnej ofercie naszego sponsora – Superbet. Żeby zachęcić kibiców Kolejorza do działania RAZEM i ułatwić decyzję o zakupie nowej koszulki Superbet przygotował promocję – z aplikacją okazaną w Stacjach Kolejorz będzie można otrzymać 100 PLN rabatu na zakup trykotu, który pokryje oczywiście nasz sponsor. Promocja będzie obejmowała 3770 pierwszych sprzedanych “meczówek” – czytamy na stronie internetowej klubu.