Klub z Pomorza z nowym produktem dla kibiców!
Pogoń Szczecin tworzy własne markowe piwo, kibice zadowoleni z akcji.
Pogoń Szczecin opublikowała na swoim Twitterze nagranie z wytwórni własnego markowego piwa. Piwo będzie nosiło nazwę „Lager Portowca” i będzie zawierało logo klubu ze Szczecina na swojej puszce.
Podobną akcją pochwalić się może Wisła Płock, która jeszcze podczas swojego pobytu w PKO BP Ekstraklasie także mogła pochwalić się własnym, markowym piwem o nazwie „Piwo Meczowe 5%„. Piwo wówczas sprzedawane było w różnych sklepach spożywczych, czy też na stacjach benzynowych w Płocku, dlatego nieuniknione, że „Duma Pomorza” zastosuje podobny zabieg.
Coś dla was przygotowujemy 🍺
Niedługo więcej informacji 🔜 pic.twitter.com/Rf5LTjSJpf
— Pogoń Szczecin (@PogonSzczecin) June 27, 2023
Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
Polska piłka ręczna marzy o odbudowie. Zaczyna od podstaw
Od końcówki października ubiegłego roku funkcję prezesa Związku Piłki Ręcznej w Polsce piastuje Sławomir Szmal. – Zdaję sobie sprawę, że w piłce ręcznej zaczęliśmy proces odbudowy. Inwestujemy przede wszystkim w dzieci i młodzież, a na wyniki tego wszystkiego musimy poczekać – zaznacza były wybitny bramkarz w rozmowie z naszym portalem.