Finał Ligi Mistrzów sportowym hitem weekendu w Polsacie
-
Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie
W tegorocznym finale Ligi Mistrzów UEFA triumfował Manchester City, który pokonał Inter Mediolan
1:0. Druga sobota czerwca obfitowała w ważne wydarzenia sportowe, ale to finał Champions League
w głównym Polsacie okazał się komercyjnym hitem wśród kibiców. Mecz transmitował także Polsat
Sport Premium 1.
Polsat liderem grupy komercyjnej
Średnia widownia studia przed sobotnim finałem Ligi Mistrzów UEFA wyniosła pół miliona widzów.
Przełożyło się to na 5,2% w grupie komercyjnej, czyli dwukrotnie więcej niż u konkurencji. Jeszcze
lepiej wskaźnik ten prezentował się dla przekazu meczowego. Aż 13,2% widzów w wieku 16-59 lat
kibicowało razem z Polsatem, który także w tym ujęciu był liderem. W kulminacyjnym momencie
meczu średnia oglądalność we wszystkich grupach wiekowych wyniosła ponad półtora miliona.
Finał Ligi Mistrzów UEFA sportowym hitem weekendu
Drugi weekend czerwca dostarczył polskim kibicom wiele okazji do przeżywania sportowych emocji.
Iga Świątek triumfowała na kortach Rolanda Garrosa, a polski zespół wyścigowy Inter Europol
Competition wygrał 24-godzinny wyścig Le Mans w klasie LMP2, gdzie na drugim miejscu podium stanął także Robert Kubica. Mimo takiego bogactwa sportowych transmisji, to właśnie finał Ligi Mistrzów UEFA w głównym Polsacie przyciągnął najwięcej widzów z grupy komercyjnej 16-59.
fot. Polsat