Fani zaprojektowali koszulkę. BVB z ukłonem w stronę kibiców
Rok temu Borussia Dortmund ogłosiła konkurs "Zaprojektuj strój”. Do konkursu zgłoszono ponad 15 000 projektów z ponad 100 krajów, a następnie rozdzielono ponad 150 000 głosów między dziewięciu finalistów. Wiemy już, jak będzie wyglądać nowa domowa koszulka BVB na następny sezon.

– Koszulka powinna się wyróżniać i zapadać w pamięć – wyjaśnia fan BVB Timo R., który stworzył projekt koszulki. – Co sprawia, że mecz u siebie BVB jest wyjątkowy? Kibice, żółta ściana i stadion. Paski i wzory są szykowne, ale zamień kolory i logo, pomiń gwiazdki… Wiesz, o co mi chodzi – tłumaczył zwycięzca konkursu.
Efektem jego pracy jest domowa koszulka, na której można rozpoznać jeden z pylonów SIGNAL IDUNA PARK, uwieczniając w ten sposób dom BVB. Skośne czarne pasy w strukturze węgla przypominają historię Zagłębia Ruhry.
Po raz pierwszy w historii klubu BVB połączyło siły z firmą PUMA, aby fani zaprojektowali koszulkę. Spośród ponad 15 000 zgłoszeń z całego świata jury, w skład którego wchodzili kapitan Marco Reus i legenda BVB Dede, wybrało dziewięć projektów, które przeszły do rundy finałowej. Fani zostali również poproszeni o głosowanie: ostateczny projekt otrzymał zdecydowanie najwięcej głosów – czytamy w oficjalnym komunikacie.

Redakcja Sport Marketing
Więcej Aktualności
DPD Oficjalnym Kurierem Tour de Pologne! To już 5. rok współpracy!
DPD Polska z wielką dumą i radością kontynuuje współpracę sponsoringową w roli Oficjalnego Kuriera Tour de Pologne. Jest to największy i najbardziej prestiżowy wyścig kolarski odbywający się w Polsce, będący częścią kalendarza UCI World Tour. Tegoroczna, 82. edycja wyścigu to już piąty rok partnerstwa, która przyniesie kolejne sportowe emocje z…



