Aktualności 18 maja 2023

McDonald’s dalej z FIFA

FIFA ogłosiła, że McDonald’s pozostanie sponsorem najbliższych piłkarskich mundiali – kobiet w 2023 roku i mężczyzn w 2026 roku.

McDonald’s przedłużył współpracę z FIFA

To przykład jednej z najdłuższych kooperacji sponsoringowych w marketingu sportowym na świecie. McDonald’s i FIFA współpracują ze sobą od turnieju Mistrzostw Świata FIFA 1994 organizowanych w USA. Teraz obie strony ogłosiły przedłużenie projektu do 2026 roku. Tym samym amerykańska sieć restauracji będzie sponsorem zarówno Mistrzostw Świata FIFA Kobiet 2023 organizowanych w Australii i Nowej Zelandii, a także Mistrzostw Świata FIFA 2026, które odbędą się w USA, Meksyku i Kanadzie.

Ekspozycje McDonald’s podczas turniejów

Logotypy McDonald’s będą dalej widoczne na bandach LED, a sama sieć restauracji otrzyma na wyłączność prawa bycia sponsorem tytularnym trofeum Fair Play przyznawanego podczas turniejów drużynom, które będą grały najczyściej i zgodnie z przepisami. To nagroda, która reprezentuje wartości uznawane przez McDonald’s i FIFA, czyli zaangażowanie w uczciwą i czystą grę, a także szacunek do innych zarówno na boisku jak i poza nim. Obu stronom zależy na tym, aby siła piłki nożnej łączyła wszystkich ludzi. Współpraca z FIFA zapewni McDonald’s ekspozycję marki podczas meczów miliardom kibiców na całym świecie. Dodatkowo sieć restauracji będzie dysponowała pakietem zaproszeń i hospitality, które pozwolą stworzyć niezapomniane doświadczenia dla uczestników.

Jesteśmy zachwyceni przedłużeniem współpracy z firmą McDonald’s na czas Mistrzostw Świata FIFA Kobiet 2023 organizowanych w Australii i Nowej Zelandii, a także Mistrzostw Świata FIFA 2026. To uznany partner FIFA od wielu lat. Doceniamy ich wsparcie dla naszych flagowych wydarzeń. McDonald’s podziela naszą pasję do piłki nożnej oraz nasze przywiązanie do promocji wartości jakie niesie za sobą sport. Nie możemy doczekać się tej współpracy, która sprawi, że oba turnieje będą niezapomniane dla kibiców na całym świecie – powiedział Romy Gai, FIFA Chief Business Officer.

McDonald’s wierzy w siłę futbolu, która łączy społeczeństwa. Ta kontynuacja wieloletniej współpracy z FIFA, a także niedawno ogłoszona kooperacja z Centrum Sportu i Praw Człowieka (CSHR) pozwala McDonald’s w unikalny sposób łączyć ludzi i promować nasze wartości wśród społeczności poza wszelkimi podziałami. Magia naszego biznesu jest naszą unikalną globalną marką, a nie ma większych momentów w skali globalnej, aby świętować wspólnie z naszym fanami na całym świecie niż te dwa najbliższe turnieje – stwierdził Morgan Flatley, Wiceprezes ds. Marketingu I Nowych Przedsięwzięć McDonald’s.

fot. Fifa.com