Rekordowa oglądalność derbów Mediolanu
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2023/05/LM_grafika.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2023/05/LM_grafika.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2023/05/LM_grafika.jpg)
Włosi pochwalili się, że wtorkowy rewanż półfinału Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy dwoma klubami z Mediolanu miał rekordową oglądalność.
Rekord sezonu we włoskiej telewizji
We wtorek na stadionie San Siro doszło do rewanżowego meczu w półfinale Ligi Mistrzów UEFA. Tym razem gospodarzem był Inter Mediolan, który po raz drugi pokonał AC Milan i pewnie awansował do finału, który zostanie rozegrany w Stambule 10 czerwca.
Włosi pochwalili się, że ten mecz miał rekordową oglądalność telewizyjną w tym sezonie dla klubowych rozgrywek piłkarskich. Derbowe starcie obu klubów z Mediolanu przyciągnęło 8,27 miliona widzów przed telewizory tylko w tym kraju, co stanowiło niemal 35% udziałów w rynku.
- Dołącz do naszej grupy dyskusyjnej na Facebooku o marketingu w sporcie ➡️ https://www.facebook.com/groups/marketingwsporcie