PlayStation dołącza do grona sponsorów UEFA Women’s Football
Producent konsol do gier - PlayStation został oficjalnym partnerem kobiecego futbolu UEFA, będąc tym samym sponsorem Ligi Mistrzów kobiet oraz kobiecego Euro 2025.
PlayStation sponsorem kobiecego futbolu
W ramach trzyletniej umowy, która będzie obowiązywać do 2025 roku, PlayStation zostanie sponsorem wszystkich rozgrywek UEFA kobiet, w tym Ligi Mistrzów, Euro 2025, a także mistrzostw Europy U-19 i U-17, a także mistrzostw Euro w futsalu. Producent konsol dołącza do grona sponsorów, takich jak Adidas, EA Sports, Euronics, Grifols, Heinkenen, Hublot, Just Eat Takeaway, PepsiCo i Viso.
Kobieca piłka zmieniła świat sportu
O współpracy z UEFA Women’s Football wypowiedziała się Andrea Perez z Sony Interactive Entertainment – Kobieca piłka nożna zmieniła świat sportu i zachwyciła miliony na całym świecie. Jesteśmy podekscytowani współpracą z UEFA, aby dalej podnosić kobiecą piłkę nożną i odkrywać nowe połączenia między piłka nożną, a kulturą gier.
Nową umowę z PlayStation skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA – Cieszymy się, że możemy powitać PlayStation, wieloletniego partnera, jako nowego sponsora UEFA Women’s Football. To ważny moment dla sportu i UEFA, gdyż nadal pracujemy nad rozwojem kobiecej piłki nożnej.
Wojciech Gancarz
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.