Aktualności 16 stycznia 2023

PZPN przedłuża współpracę z Biedronką

autor: Mateusz Mazur
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował w poniedziałek, że sieć sklepów Biedronka nadal pozostanie sponsorem reprezentacji Polski.

Biedronka zostaje z reprezentacją Polski

Wraz z końcem 2022 roku dalsza współpraca Polskiego Związku Piłki Nożnej z wieloma firmami będącymi sponsorami reprezentacji Polski stanęła pod znakiem zapytania. 16 stycznia jasna stała się jednak przyszłość współpracy PZPN z Biedronką. Strony podpisały umowę, na mocy której wspomniane partnerstwo potrwa przynajmniej do 31 lipca 2026 roku.

– Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol – od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn. Razem możemy więcej  – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Oficjalny sponsor

Dzięki podpisanemu rozszerzeniu współpracy Biedronka zyskała miano „Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także „Oficjalnego dostawcy warzyw i owoców” wszystkich drużyn objętych umową. Logotyp sieci sklepów pojawi się również na bandach reklamowych podczas domowych meczów reprezentacji Polski, a także na ściance podczas konferencji prasowych.

Biedronka od lat wspiera drużynę będącą w sercu wszystkich Polaków, przeżywając wspólnie z naszymi klientami momenty największych emocji sportowych. Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale również misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich – powiedział Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka.