Aktualności 17 grudnia 2022

Reprezentacja Polski straci sponsora. PZPN nie przedłuży umowy z T-Mobile

autor: Mateusz Mazur

Jak ustaliły Wirtualne Media, Polski Związek Piłki Nożnej nie zdecyduje się na przedłużenie umowy sponsorskiej z T-Mobile.

Przetasowania wśród sponsorów

Lata 2022 i 2023 to okres sporych przetasowań w gronie sponsorów reprezentacji Polski. W ciągu kilku ostatnich miesięcy doszło między innymi do podpisania umowy z marką kabanosów Tarczyński czy firmą InPost. Do grona sponsorów reprezentacji, po kilkuletniej przerwie powróciło także Tyskie.

W piątek dowiedzieliśmy się natomiast, że partnerem naszej kardy nie będzie dłużej firma T-Mobile, która, na mocy umowy z PZPN pozostawała sponsorem reprezentacji Polski od 2020 roku.

Oświadczenie T-Mobile

W odpowiedzi na zapytanie portalu Wirtualne Media, T-Mobile wystosował oświadczenie o następującej treści: – Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej – czytamy.

– Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. Dlatego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. – poinformowało biuro prasowe T-Mobile Polska.