Wysokie ceny biletów na mecz Motoru Lublin z Wisłą Kraków. Sprzedaż rusza już w środę
Już za dwa tygodnie rozegrane zostaną spotkania 1/8 finału Pucharu Polski. Dzisiaj harmonogram sprzedaży biletów na spotkanie z Wisłą Kraków opublikował Motor Lublin, który negatywnie zaskoczył większość swoich kibiców.
Sprzedaż biletów w czterech turach
Jak poinformował klub, sprzedaż biletów na spotkanie z Białą Gwiazdą będzie odbywać się w czterech etapach.
- Pierwsza tura – dotyczy posiadaczy minikarnetów i pakietów (26-28 października)
- Druga tura – dotyczy osób, które były w tym sezonie na domowym meczu Motoru (28-30 października)
- Trzecia tura – dotyczy osób, które kiedykolwiek były na domowym meczu Motoru (30 października – 3 listopada)
- Czwarta tura – sprzedaż otwarta
W każdej turze bilety różnią się swoją ceną, jednak każdą z nich można uznawać za dość wysoką. Już w pierwszej turze sprzedaży osoby posiadające minikarnety będą musiały wyłożyć aż 50 złotych. Wraz z każdą kolejną turą, cena wejściówki wzrasta o 5 złotych. Tym samym w sprzedaży otwartej bilety będą kosztować aż 65 złotych.
Przypomnijmy, że starcie Motoru Lublin z Wisłą Kraków to mecz zespołów z trzeciego oraz drugiego poziomie rozgrywkowego w Polsce. Ogłoszenie przez klub takich cen biletów nie spotyka się w sieci z pochwałami i zdecydowanie możemy to zrozumieć.
Kiedy dokładnie odbędzie się mecz Motor – Wisła?
Odpowiedzi na to pytanie niestety nadal nie znamy. Chociaż planowo spotkania 1/8 finału Pucharu Polski mają odbyć się w dniach 8-10 listopada, to nadal nie poznaliśmy dokładnego harmonogramu meczów. Przypomnijmy, że wspominana data wypada już za dwa tygodnie!
Tym samym część kibiców będzie zmuszona zakupić bilety na spotkania 1/8 finału w ciemno. Kwestia godziny rozegrania meczu w tygodniu jest przecież bardzo istotna, a znając specyfikę Pucharu Polski, niewykluczone, że znów będziemy mieć do czynienia ze spotkaniami zaplanowanymi na dość wczesną porę.
Bartłomiej Płonka
Więcej Aktualności
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…
