Aktualności 3 października 2022

Marketing Kotwicy Kołobrzeg wszedł na nowy poziom

autor: Mateusz Mazur
Zwiększenie zaangażowania kibiców w mediach społecznościowych wydaje się nie być wcale prostą sprawą. O tym, że nie jest to żadna filozofia postanowiła przekonać wszystkich Kotwica Kołobrzeg. Na facebookowym profilu lidera eWinner 2 Ligi pojawiło się bowiem głosowanie dotyczące tego, czy jeden z dziennikarzy powinien otrzymać akredytację na wtorkowe spotkanie z Garbarnią. 

Nieprzychylny dziennikarz

Kotwica Kołobrzeg postanowiła wykorzystać media społecznościowe do tego, by dogryźć jednemu z dziennikarzy, który pisał o klubie z Pomorza w sposób daleki od oczekiwań władz zespołu lidera II ligi.

– Jeden z twitterowych pasjonatów piłkarskich z Koszalina, który pisze dla portalu nielubiącego Kotwicy, będąc na jednym z naszych meczów nie czuł się bezpiecznie i często musiał zmieniać miejsce na trybunach – przypomina oficjalny profil Kotwicy i informuje, że ten sam dziennikarz złożył wniosek o akredytacje na najbliższe spotkanie, w którym rywalem lidera będzie zespół Garbarni.

O pomoc poproszono kibiców

Władze klubu miały najwyraźniej spory problem z podjęciem decyzji o przyznaniu akredytacji, gdyż o pomoc w rozstrzygnięciu tej kwestii postanowiono poprosić kibiców.

Post, który pojawił się w poniedziałek na facebookowym profilu Kotwicy Kołobrzeg błyskawicznie obiegł media społecznościowe i stał się obiektem drwin.

Póki co wygląda na to, że wspomniany dziennikarz akredytację otrzyma, bowiem “lajki” stanowią zdecydowaną większość pośród reakcji na wpis klubu.