Globalne partnerstwo ASAHI SUPER DRY i City Football Group
Najpopularniejsza marka piwna w Japonii Asahi Super Dry została nowym globalnym partnerem City Football Group – w tym aktualnych mistrzów Premier League, drużyny Manchesteru City.
Dzięki porozumieniu, Asahi Super Dry będzie nowym oficjalnym piwem czterech klubów piłkarskich należących do City Football Group – Manchesteru City, Melbourne City, Yokohama F.Marinos i Sichuan Jiuniu, w których wszystkie będą serwować Asahi Super Dry od początku swoich rozgrywek.
Ponadto w ramach współpracy Asahi Super Dry i City Football Group, japońska marka piwa pojawi się na bandach LED wokół boiska, w mediach społecznościowych i na terenie stadionów.
Specjalne wydarzenie
Przed pierwszym meczem sezonu rozgrywanym przez Manchester City na ich własnym boisku, legendy drużyny: Shaun Goater i Shaun Wright-Phillips pokierowały statkiem „Duma Manchesteru City”, który przepłynął Kanałem Manchesterskim ze specjalną dostawą piwa Asahi Super Dry na pokładzie.
Wojciech Gancarz
Więcej Aktualności
Rekordowa jesień Betclic 1. Ligi. Wzrost frekwencji, oglądalności i wartości marketingowej rozgrywek
Betclic 1. Liga zakończyła rundę jesienną sezonu 2025/2026 w znakomitej formie. Od lipca do grudnia 2025 widzowie wypełniali stadiony, transmisje biły rekordy oglądalności, a liga umacniała pozycję na rynku sponsorskiego i medialnego zaplecza Ekstraklasy.